FhissT Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 otóż pali mi bezpiecznik od podgrzewaczy gaźniorów i puki nie zlokalizuje przyczyny chciałbym odłączyć całkiem to ustrojstwo.da się w XVS taka operacje wykonać? szukałem dziś pół dnia i nic z poszukiwań... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Jeśli Ci spalił się bezpiecznik to masz podgrzewanie odłączone. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Zapewne jest wtyczka chociażby po to aby wyciągnąć gaźnik do czyszczenia. Jednak ja chciałem Ci napisać jak to sprawdzić. Napewno odłączając pojedynczo dowiesz się na którym gaźniku masz zwarcie. Jeśli odłączysz oba i nadal wywali Ci bezpiecznik to znaczy, ze masz gdzieś przewód przetarty i zwiera do masy. Zakładam, ze bezpiecznik jest tylko od podgrzewania. Jeśli Ci spalił się bezpiecznik to masz podgrzewanie odłączone. A skąd taka konkluzja? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 (edytowane) poodlączałem te wtyki od obu gaźników, pewnie wystarczyło po jednej ale odłączyłem wszystkie, kluczyk w stacyjke, zapłon, zero prądu! wyjąłem aku, podłączam voltomierz i zerowe napięcie, mógł mi się aku w sekunde rozładować?! w każdym razie juz dziś nic nie zrobie z tym fantem... :banghead: :banghead: tak, bezpiecznik który sie sfajczył jest od carb heater, wg mnie od podgrzewania gaźników. Edytowane 15 Czerwca 2011 przez FhissT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Naładuj aku, jeśli jeszcze do czegoś się nadaję i wtedy sprawdzaj wszystko po kolei włącznie z podłączaniem grzania. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 tak zrobie, aku mam na gwarancji, jeździłem na nim miesiąc i takie jajca! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 To myślę, ze możesz mieś zwarcie na żywca. Zanim podepniesz aku sprawdź omomierzem czy przypadkiem nie piszczy Ci między plusem i minusem. Pisz co i jak bo i tak cały czas siedzę przy kompie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 podłączyłem stary aku żeby sprawdziś czy są prądy w moto i wszystko wyglada ok! widocznie padł tylko bezpiecznik. wszystkie kontrolki i swiatła działają... nie odpalałem bo to aku ledwo zipie. jutro bede mieć drugie aku i wtedy ją odpale, wtedy opornik sfajczyło w chwili wcisniecia startera. konkluzja: miesięczna Varta wyzionęla ducha! pytanie dlaczego, sama z siebie czy jakaś zwara jej pomogła, tak czy siak idzie na gwarancje... nie da sie juz jej nawet naładować, prąd od plusa do minusa w ogole nie płynie! żeby to był jakiś 4ride to by mnie to nie dziwiło ale Varta?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Jak podłączysz dobry aku to zmierz napięcie ładowania. Jeśli nie będzie w zakresie 14-15V na wyższych obrotach to wykonaj tą procedurę KLIK. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 sprawdzone na innej bateryjce... wszystko gra. zrobione dzis ok 50 km bezawaryjnie. moja varta nadaje sie tylko do wymiany... o dziwo zmierzyłem na niej napięcie i było wzorowe - 12,8V ale prąc w ogole nie płynie! w pon oddaje na gwarancje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.