Skocz do zawartości

Regulacja gaźników w Vce


McSb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam następujący problem. MOtocykl to Hyosung GT125 07 rok. Chodził do samego końca lecz gaźniki wymagały doregulowania. Rozebrałem je, wyczyściłem, złożyłem i jest źle a nawet tragicznie. Nieda się nim poruszać. Moto po złożeniu gaźników ewidentnie dostawało za mało paliwa, wolniej wkręcało się na obroty a na śruby składu mieszanki praktycznie nie reagowało, chodziło dość dobrze jak były wykręcone obie po równo o jakieś 5 obrotów lub więcej, na luzie wkręcało się do końca, jak na nie wsiadałem to niemiało mocy i wkręcało się tylko do 5 tyś. Od razu mówię, moto ma przejechane 12tyś km, ciśnienia na obu cylindrach ok. 10 bar, luzy zaworowe są OK. Niema nigdzie do tego serwisówki a mój problem opiera się na tym, ze muszę zwiększyć poziom w komorze pływakowej i nie wiem na ile go ustawić. Gaźniki są tam zamontowane prawie że poziomo więc nie ustawię do płaszczyzny uszczelki łączacej korpusy gaźników z komora pływakową. Iglice są maksymalnie podniesione, wszystko chodzi płynnie i lekko, gaźniki czyste, membramy całe. Potrzebuję konkretnego opisu jak ustawić ten poziom paliwa w komorze. PRosze o wypowiedzi osób zorientowanych w temacie.

 

dzięki i pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...