hesuss Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 No dobra, a pytałeś się mechanika o najważniejsze, czy coś było z dyszami modzone? bo od tego trzeba było zacząć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 11 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Odebrałem właśnie moto. Oczywiście że sprawdzenie wszstkiego w gaźnikach było w planie, w 100% oryginał. Mechanik cofnał iglice o jeden ząbek.Nie wiem czy to złudzenie, czy nie, ale jest mniejszy kop z dołu, wcześniej było grzmotnięcie nawet przy 4-5 tys i było to czuć, teraz jest jakby oddawanie liniowe mocy, dopiero przy 8 tys ożywienie. Aczkolwiek tak to jest po regulacjach i serwisach że ma się wrażenie...Jechałem na dwójce 140-150 na trójce blisko 200, wiec osiągi chyba normalne jak na zwykłego fazerka.Może to cofnięcie iglicy pomoże, tak czy siak dzięki za rady wszystkim w tym wątku.Jeszcze jedna rzecz, po tym co zrobił mechanik jazda z db-kilerem jest nieprzyjemna, dławi się, tak jakby przelot był za mały. Po wyjęciu wszystko ok. Db kiler jest od innego tłumika, tutaj prawdopodobnie nie było w zestawie oryginalnego, ktoś tylko wywiercił otwór na śrubkę. Zobaczymy jak się bedzie sprawował, napisze jak tylko przetestuję, i założe nowy napęd właśnie swój skończyłem i telepie nim :/ ZVMX w drodze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.