Plum Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 czesc mam taki problem z suzuki rg 125f wsadziałem dzis nowy tłok wossnera wszystko poskładałem a motor nie chce odpalić cos z paliwem ponieważ jak wstrzykuje paliwo w gaznik od strony filtra powietrza to motor normalnie odpala cos z gaźnika paliwo nie wychodzi czysciłem dysze złożyłem i tez nie chce odpalic :banghead: POMOCY :wacko: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Odkręć śrubkę od spodu gaźnika przy podłączonym baku i sprawdź czy leci paliwo, jak nie to zaworek iglicowy Ci się zaciął. Spróbuj postukać delikatnie czymś w gaźnik. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plum Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 paliwo tam gdzie pływak sie znajduje jest :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesQ Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 A filtr paliwa? Być może masz zasyfiony olejem.. W końcu to 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plum Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 nieee nieee poprostu z gaznika paliwo nie chce wypłynąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceteam Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 a czym czysciles dysze bo jak miales mosno zasyfione to samo powietrze niec nie da wez jakas igle a poza tym z tego co wiem to masz dolot miedzy gaznikiem a cylindrem gumowy wiec moze sparcial i ciagnie lewe powietrze. Mozesz tez iglice podniesc wyzej pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plum Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 dysze czysciłem igło a powietrza lewego nie ciągnie napewno kurde juz nie wiem co jest grane a iglica jest na środku :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raceteam Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 No a kompresje sprawdzales jesli wsadzieles nowy tlok bez robienia szlifu no to tez nie wiele to da a zauwazyles strzalke na tloku ktora powinna byc ustawiona na wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plum Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 szlif był robionyy kompresja ponad 9 a strzałka jest do wydechu tylko jedno mnie zastanawia tam gdzie jest pływak to jest paliwo to dlaczego nie płynie dalej do cylindra hmmm :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesQ Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 A może zbyt długi masz przewód paliwowy? Cholera, nie wiem, tam jest pompa paliwa czy grawitacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plum Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 grawitacja ale jak by był za długi to w pływaku by nie było paliwa a jest ale patrzyłem to normalnie leci z przewodu paliwo w gaznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 No to masz problem z podciśnieniem w silniku. Czy silnik Ci wcześniej dymił albo miał wysokie obroty jałowe ?Jeśli dymił to masz do wymiany simmer od strony sprzęgła, jeśli miał problem z pracą to simmer od strony magneta. Ten od magneta proponuję sprawdzić od razu.Jest jeszcze opcja, że masz nieszczelność zaraz za gaźnikiem. Taka wskazówka na przyszłość. Paliwo wstrzykujemy przez świecę, bo inaczej robi się straszny bajzel w układzie dolotowym i będziesz miał niedługo powtórne czyszczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plum Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 nie nie nic z tych rzeczy motor nie dymił ani nic simering od strony sprzęgła jest nowy a od magneta hmmm nie a jak to sprawdzić czy jest nie dobry ? :icon_question: aaaa udało sie motor odpalił ;D nie wiem co sie stało ale odpalił dzieki wszystkim za porady szerokosci koledzy ;D;D;D;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Najlepiej wymienić na nowy bo kosztuje grosze a jedną z przyczyn masz wyeliminowaną. To gratulacje że hula Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Zdjąć magneto i stojan i sprawdzić czy jest suchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.