Dream Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Tematów o kominach jest kilka lecz na chwilę obecną nie ma tematu o wydechach do Yamahy XJR. Z racji, że na alledrogo nic ciekawego obecnie nie ma zdecydowałem, że zakupię nowy wydech f-my Dominator za jedyne 600 złociszy . Link do aukcji ... oraz wszelkie kominy do XJR na alledrogo---> KLIK Jeżeli nie Dominator to co . Jeżeli lepszy SCORPION to dlaczego a może jednak inne wydechy.. i jeszcze takie coś--> Dominator GP...Wszelka pomoc mile widziana :icon_biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 powiem ci ze one lobią się sypnąć, kumpel go ma w gsx750f i trochę musiał użyć tiga żeby go podciągnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Paru moich znajomych ma zamontowane Dominatory. Jeżeli chodzi o trwałość to nie wypowiem się, gdyż najstarszy wydech dominatora jest w użytku od dwóch lat. Nie widać przebarwień ani rdzy, także nie jest źle. Ale to tylko dwa lata. Jeżeli chodzi o barwę dźwięku i hałas, efekt jest rewelacyjny. Ładny bas i dB na przyzwoitym poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 No wiec długo mnie nie było bo były Mazury na moto :icon_biggrin: . Tłumiki zamontowane, lecz trza kombinować przy łączeniu pucha zbiorcza/kolanko tłumika. Po za tym na postoju ładny basik a zaś ogień w stodole :icon_mrgreen: . Powyżej 6krpm silnik gwizda jak rasowy sport na torze :buttrock: powyżej 130 nie ma różnicy czy słychać wind czy ryk silnika :tongue: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistrzinformatyk Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Witam Panowie, jestem posiadaczem tłumików DOMINATOR ,zamontowane mam je w Kawasaki GPZ 500S , na wstępie powiem że moim zdaniem to wyrzucone pieniądze w błoto .Zaczne od początku ,tłumiki kupiłem za ponad 600 zł , dokładnie nie pamiętam bo to było ponad rok temu , na pierwszy rzut oka wszystko było OK po za tym że czekałem na nie prawie miesiąc a "producent" dzwonił do mnie i pytał się o kształt dolotu , jakieś tam wymiary i kąty :) .Problem pojawił się przy montażu ponieważ nic nie chciało ze sobą pasować , wylot z tłumika to po prostu były dwie zwykłe rury ścięte pod kątem i zespawane , spodziewałem się że te pieniądze będą chociaż jakieś kolanka zastosowane i będzię to bezproblemowo pasować jak zapewniał producent .Uciąłem dolot i zrobiłem po swojemu , mam do dyspozycji wielki park maszynowy i kilku fachowców od "kwasówki" więc nie było z tym problemu .Opaska mocująca jest "niebezpiecznie" cienka , to tez sam wykonalem z grubszej stali .Jeśli chodzi o dźwięk to jest to "RYK" nie ważne w jakim zakresie obrotów , zawsze jest przeraźliwy hałas,podczas jazdy jestem poprostu głuchy ,nawet stopery do uszu wiele nie pomagają, ognie z tłumika idą na pół metra .Tłumiki są dobre na chwile , bo jadąc dalej to jest katorga .Motocykl nie przeszedł przeglądu technicznego , natężenia dźwięku nie można było zmierzyć bo w połowie zakresu obrotów skończyła się skala w sonometrze , 130 DB , po oddaleniu sonometru od tłumika i po przeliczeniu ze wzoru wynika że tłumiki osiągają 140 DB .Na każdym zlocie wygrywałem konkurencję na najgłośniejszy wydech .We własnym zakresie wykonałem DB killery , ale nie sprawdziły się one do końca .Po przejechaniu sezonu , jeden tłumik zaczął obrywać się na wejściu rury w końcówkę wydechową , w drugim zaś zaczeły wylatywać jakieś cienkie siatki jak papier i w środku zaczął dzwonić pierścień mocujący ową siatkę ,niestety jego wymiary nie pozwalały go wyciągnąć ze środka .Zabrałem Dziewczynę a Ona do mnie że na dziurach coś "skrzypi" i zaraz chyba się urwie .Tłumiki doprowadzały mnie do szału , w końcu je zdemontowałem , rozciąłem a w środku pustka, nie ma w nich dosłownie nic , jakieś resztki siatki i pierścień który mi tak dzwonił , okazuje się że był on przyspawany w 3 punktach a spaw był wielkości łepka od zapałki .Tego nie można nazwać tłumikiem , to puszka rezonansowa :) Postanowiłem zrobić wszystko po swojemu,w środek zwinąłem siatkę o granulacji jak w tłumikach wyższej klasy , wytłumiłem go wewnątrz otuliną z pieca emalierniczego VGT odporny do 800 stopni, wszystkie spawy poprawiłem , konstrukcje wzmocniłem .Jutro po spolerowaniu calości , będe robił próbę dźwięku .Podsumowując odradzam te wydechy :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Po obejrzeniu filmiku nasuwa mi się tylko jedno pytanie: - Co tam robi koleś z bańką Motula w łapie :wink: :unsure: . Po za tym faktycznie na dłuższą metę są głośne i niedopracowane łączenie- będę dorabiać jakieś przejście z kolektora 45mm na 48, z tym dali dupyyy :dry: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistrzinformatyk Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 A ten olej Motul to był na wymianę do Intrudera 1400 którym Wuja jeździ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Motocykl nie przeszedł przeglądu technicznego , natężenia dźwięku nie można było zmierzyć bo w połowie zakresu obrotów skończyła się skala w sonometrze , 130 DB , po oddaleniu sonometru od tłumika i po przeliczeniu ze wzoru wynika że tłumiki osiągają 140 DB . Czego spodziewałeś się po przelotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Przeloty miałem w Virówce 1100, ludzie mówili, że jak przejeżdżałem obok nich na prawie max prędkości to był dźwięk jakby startował AN-2 na lotnisku :icon_mrgreen: :notworthy: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistrzinformatyk Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Spodziewałem się że przeglądu nie przejdzie , ale znajomi mają również przelotówki np. Arrow , Akrapovic i mają wybite normy E1 itp .Mimo przelotu i większego hałasu przegląd przechodzą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fafik Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 A chciałem kupić te tłumiki do siebie bo jest na nie dobra cena,ale jednak trzeba dorzucić więcej kasiorki i kupić jakieś markowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.