Skocz do zawartości

X11 amortyzator centralny się skończył


ba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

posiadam Hondę X11 xeleven x-eleven z 2001 roku , ma nalatane 60 tyś z czego 41 tyś po polskich drogach.

Mam wrażenie że amortyzator centralny przestał amortyzować , pojawia się bujanie , ponadto przy jeździe z kufrem centralnym (kufer załadowany , jazda bez pasażera ) przy odkręceniu manetki dupa mocno siada , do tego stopnia że powstało otarcie od opony na spodzie zadupka.

Amor jest ustawiony na maxymalną twardość .

Powstaje pytanie czy wymieniać amor, czy da się go regenerować ?? , czy wymieniać sprężynę lub ją regenerować??.

Pytanie drugie czy zespół amor, sprężyna jest kompatybilna z Hondy XX ? jeśli tak to czy ze wszystkich roczników ??

Najgorsze że temat pojawił się w środku sezonu............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy, które podajesz, to faktycznie zużycie amortyzatora.

Zregenerujesz za kilkaset złotych i temat może wrócić za 1000 lub 3000km, nie masz pewności takiej roboty. Kupno używki... cóż... czemu ktoś sprzedaje? Bo pewnie się zużył :)

Uważam, że takie coś trzeba szukać nowe, o ile zamierzasz pojeździć jeszcze ze dwa lata nim. Wilbers, Hagon i masz za circa 400 EUR nówkę sztukę.

Edytowane przez Vatzeque
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...