ba Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Witamposiadam Hondę X11 xeleven x-eleven z 2001 roku , ma nalatane 60 tyś z czego 41 tyś po polskich drogach.Mam wrażenie że amortyzator centralny przestał amortyzować , pojawia się bujanie , ponadto przy jeździe z kufrem centralnym (kufer załadowany , jazda bez pasażera ) przy odkręceniu manetki dupa mocno siada , do tego stopnia że powstało otarcie od opony na spodzie zadupka.Amor jest ustawiony na maxymalną twardość .Powstaje pytanie czy wymieniać amor, czy da się go regenerować ?? , czy wymieniać sprężynę lub ją regenerować??.Pytanie drugie czy zespół amor, sprężyna jest kompatybilna z Hondy XX ? jeśli tak to czy ze wszystkich roczników ??Najgorsze że temat pojawił się w środku sezonu............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 (edytowane) Objawy, które podajesz, to faktycznie zużycie amortyzatora.Zregenerujesz za kilkaset złotych i temat może wrócić za 1000 lub 3000km, nie masz pewności takiej roboty. Kupno używki... cóż... czemu ktoś sprzedaje? Bo pewnie się zużył :)Uważam, że takie coś trzeba szukać nowe, o ile zamierzasz pojeździć jeszcze ze dwa lata nim. Wilbers, Hagon i masz za circa 400 EUR nówkę sztukę. Edytowane 3 Czerwca 2011 przez Vatzeque Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.