Skocz do zawartości

fat boy z gażnikiem S&S


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z regulacja gaźnika S&S (shorty E) zamontowanego w harleyu z 1994 roku ze silnikiem evo. Mieszanka jest za bogata i przepalaja się świece. Pomoc techniczna S&S poradziła wymienić dysze na mniejsze co zrobiłem ale problem pozostał. Podobno dla tego gażnika trzeba zastosowac świece o podwyższonej ciepłocie (obecnie założone to oryginalne świece harleya 5R6A). Jakie świece byly by lepsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece dla HD robi Champion, odpowiednik to RN12YC na którym ja teraz latam i jest super. Testowałem różne marki świec, NGK, Autolite, GM, Bosch i kto wie co jeszcze. Tylko Champion działa jak należy.

 

Ma tu namiar na katalog Champion. Poszukaj oznaczeń i wybierz świeczki jakie Ci pasują.

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/140127-katalog-swiec-champion/page__p__1742447__hl__champion__fromsearch__1#entry1742447

 

 

A w ogóle to zacznij od sprawdzenia poziomu paliwa i szczelności zaworu paliwowego nad pływakiem, możliwe że to jest przyczyną Twoich problemów, tak wynika z tego co piszesz.

 

 

Wejdź do działu Chopper/Harley-Davidson na tutejszym forum, bo tu w mechanice mało kto się zna na Dinozaurach. :icon_mrgreen:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poziom paliwa w gaźniku sprawdzony, szczelności zaworu paliwowego faktycznie nie sprawdzałem;

 

 

 

 

Świece dla HD robi Champion, odpowiednik to RN12YC na którym ja teraz latam i jest super. Testowałem różne marki świec, NGK, Autolite, GM, Bosch i kto wie co jeszcze. Tylko Champion działa jak należy.

 

Ma tu namiar na katalog Champion. Poszukaj oznaczeń i wybierz świeczki jakie Ci pasują.

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/140127-katalog-swiec-champion/page__p__1742447__hl__champion__fromsearch__1#entry1742447

 

 

A w ogóle to zacznij od sprawdzenia poziomu paliwa i szczelności zaworu paliwowego nad pływakiem, możliwe że to jest przyczyną Twoich problemów, tak wynika z tego co piszesz.

 

 

Wejdź do działu Chopper/Harley-Davidson na tutejszym forum, bo tu w mechanice mało kto się zna na Dinozaurach. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...