WilQ_21 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Witamsprawa dotyczy Triumpha Daytony 955ia mianowicie nie pali, sprawa wygląda tak że motocykl stał nieodpalany 2 lata może więcej. Iskra jest, pompa paliwa działa ale nie pali. W motocyklu jest zmieniony wydech (no name nad zadupkiem) i wsadzony Power Commander. Jak się mu da samostart to się odezwie a tak to nie. Wygląda jak by wtryski były odcięte ?? Co ciekawe odpiąłem wtyczkę z 1 wtryskiwacza, bez zapłonu napięcie było lekko ponad 8 V a po włączeniu zapłonu spada do 0 przy kręceniu też jest 0 V. Czym się zająć ?? Od czego zacząć ?? Nie znalazłem czujnika który by odcinał zapłon np. po wywrotce Jeśli ktoś ma jakiś pomysł czekam na jakąś podpowiedź.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 sprawdz czy commander jest prawidlowo zasilany i podlaczony a najlepiej to go wywal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emir_cbr Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 (edytowane) U mnie proces ciężkiego odpalania postępował pomału. Kłopoty vbyły na zimnym silniku. Okazało się, że zawory nie mają luzu, musiałem podszlifować płytki. Sprawdź kompersję, wykluczysz może jedną z przyczyn, jak okaże się że jest ok.Co do Comandera to nic nie wiem, ale jak umiesz to możesz go odłączyć - wykluczysz następną możliwość nie palenia.A i jeszcze jedno - czy czasami nie zamieniłeś przewodów paliwowych - do i od listwy wtryskiwaczy ?Jeżeli na samostarcie zagaduje to wygląda jakby brakowało mu zasilania. Edytowane 7 Maja 2011 przez emir_cbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 emir dokładnie wygląda tak jak by nie miał zasilania, a co ciekawe pompa paliwa podaje paliwo, wpinam jeden przewód do pompy a drugi zostawię luzem i paliwo się leje ale tak jak pisałem wyżej nie ma napięcia po włączeniu zapłonu na kostkach wtryskiwaczy a co do PC to nie wiem jak go odpiąć, poprzedni właściciel zarzeka się że motocykl przed postojem palił bezproblemowo a nic nie było ruszanetylko jeszcze jedna sprawa od wiązki PC idzie jeden kabelek pod jedną z klem aku z tego co mi się wydaje powinno być wpięte pod + ?? nie było aku i tutaj też jest niewiadoma PS: Z PC mam stycznośc pierwszy raz więc proszę o jasne odpowiedzi :icon_rolleyes: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emir_cbr Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Generalnie to raczej wszystkie urządzenia mają przewód do "plusa" a "minus" łapią z masy.Więc ten przewód od PC to bym obstawiał że do "+". Ale zapewne "-" też skądś musi brać.Czy napięcie powinno być na kostkach czy nie, tego nie wiem. Mój ma tak, że jak włącze zapłon to jeszcze nic się nie dzieje, dopiero jak włączę "czerwony klawisz" przy manetce gazu - dopiero zaczyna się orkiestra.Załącza się pompa, coś tam przy listwie wtryskiwaczy burczy przez chwilę (może to ssanie ? nie wiem), wszystkie kontrolki dopiero się świecą. Więc jak sprawdzasz czy jest napięcie to nie zapomnij o "czerwonym klawiszu" i może sprawdź też czy napięcie pokazuje się jak zakręcisz rozrusznikiem.Ale na sam początek, jeżeli moto odpalało przed zimą to może posprawdzaj wszystkie połączenia: kostki, masę itp.3 cylindry jednak trudniej uruchomić niż 4. Przed szlifowaniem płytek robiłem: - włączony zapłon- czerwony klawisz ON - pompa paliwa tłoczy - (3-5 razy tak)- i dopiero "starter".Możesz też zdjąć zbiornik, filtr powietrza i podczas kręcenia podlać w gardziele paliwka (tylko z wyczuciem) - jeżeli zagada przez parę sekund - (możesz odlewać do każdej co chwilę) znaczy coś szwankuje w zasilaniu, i tam musisz dalej szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ul1111 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Sprawdź na wspólnym przewodzie od wtryskiwaczy (brązowo różowy) czy występuje napięcie 12V między masą. Koniecznie ściągnij serwisówe bo bez tego ani rusz. Wtryskiwacze na schemacie mają numer 24,25,26. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Witamudało mi się odpalić, ale po wypięciu PC. Teraz na kostkach przy wtryskiwaczach po włączeniu zapłonu jest napięcie 4.4V i na tym chodzi bez problemów. Można jakoś sprawdzić PC czy jest dobry ??wpiąłem go z powrotem po tym jak odpaliłem go "normalnie" i dalej nic. Dodam że jak wpięty jest PC na kostce od wtrysku obojętnie którego napięcie jest około 8V bez włączonego zapłonu po włączeniu zapłonu (bez odpalania) spada do 0 nie wiem co jest z nim nie tak. Dodam że podpinam go do plusa na aku. PS: Motocykl nie był ruszany ponad 2 lata.Dzięki za pomoc. Jak by ktoś mi jeszcze pojaśnił co jest nie tak z PC to było by elegancko :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.