marcin30wawa10 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 (edytowane) WItam, mam dziwny problem z tłokami w Jawie TS 350. Chciałem po zimie ją uruchomić,ale nie można poruszyc kickstarterem po ustwieniu go w pozycji do odpalenia. Nawet nie drgnie. czy to może być zapieczenie sie tłoków w cylindrze? jak to sprawdzić? a może coś z wałem? Słyszałem ze można nalać nafty lub wd 40 do cylindrów i puszczą, ale co później przy uruchamianiu. Nie chciałbym ich zdejmowac i czyścic. Moze wiecie jak temu zaradzić i co to może byc. Z góry dzięki za info. Edytowane 6 Maja 2011 przez marcin30wawa10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Spróbuj wbić bieg i szarpnąć motocykl do tyłu i do przodu, czasami jakaś zębatka lubi się zablokować gdzieś... Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin30wawa10 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 problem też z tym, że nie chce wejść żaden bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Gdzie Ty ją zimowałeś? Na dnie jeziora? Zrób jak wyżej kolega pisze, może coś się ruszy. Nie zmienia to faktu że jeśli pierścienie złapały to i tak trzeba rozebrać. Jeśli silnik w ogóle odpali to będzie chodził jak sieczkarnia, słaba kompresja, duże zużycie paliwa itp. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Nalej nafty na tłoki w niedużej ilości i odczekaj pare godzin.Jak puści to przedmuchaj bez świec silnik i po sprawie. ps."nic" na siłę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 (edytowane) problem też z tym, że nie chce wejść żaden bieg. A próbowałeś go przetoczyć troszkę do tyłu i przodu? Wydaje mi się że kłopoty z wbiciem biegu nie zależą od pierścieni... Edytowane 6 Maja 2011 przez bart3q Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin30wawa10 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 ok, dziś spróbuję ja trochę poprzetaczać może coś puści i wejdzie bieg. Stała w suchym garażu, fakt nie zalałem jej choć odrobiną oleju :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Stała w suchym garażu, fakt nie zalałem jej choć odrobiną oleju :( Na tak krótki okres nie trzeba zalewać olejem. A żeby po zimie tak zerdzewiały cylindry to musiała być woda w środku. WD 40 na denka tłoków, dźwignia zmiany biegów w dół, do przodu i do tyłu, bieg wskoczyć powinien. A możne to nie tłoki się zastały? Dryna którą kupiłem stała pod daszkiem 2 lata i niema takich problemów poza niegadającym silnikiem :banghead: ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin30wawa10 Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 dzięki za pomoc, udało się. wystarczyło wrzucić dwójkę po kilkukrotnym poruszeniu motocykla i odrobinę pociągną do tyłu. wszytsko gra. tłoki musiały sie trochę zastać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.