SeibR Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Witam. Kupiłem dzis moto Gilera SMT 50 2007 rok. silnik chyba minarelli am6. Ma 6 biegów. Kumpel ma ten sam tylko rocznik 2006 i mu leci 100. Mi leci max 80 km/h na prostej z nawet nawet przyśpieszeniem. Własciciel moto mówi że jest chyba odblokowany, ale mi sie wydaje ze zablokowany, prosze o odpowiedz gdzie moga byc blokady i jak ściagnąć samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 A jakie zębatki ma założony twój kolego i ty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Z pewnością nie jest to silnik AM6, ponieważ w Gilerach takowych nie stosowano. Gilera stosowała silniki trzech producentów, a mianowicie Morini, Derbi oraz Piaggio. W modelu z 2007 roku z pewnością powinieneś mieć silnik Piaggio. Możliwe że kolega ma jeszcze silnik Derbi. Dyskusja na temat czemu Twój leci tyle, a kolegi więcej to temat rzeka. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Witam. Kupiłem dzis moto Gilera SMT 50 2007 rok. silnik chyba minarelli am6. Ma 6 biegów. Kumpel ma ten sam tylko rocznik 2006 i mu leci 100. Mi leci max 80 km/h na prostej z nawet nawet przyśpieszeniem. Własciciel moto mówi że jest chyba odblokowany, ale mi sie wydaje ze zablokowany, prosze o odpowiedz gdzie moga byc blokady i jak ściagnąć samemu. Kręci do końca czy staje na małych obrotach? (6-8tys) Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Na silniku pisze Derbi. I 1 właściciel mówił mi że jest na 100% tam minarelli am6 silnik. Nie mam obrotomierza ale wkręca się na luzie wysoko, a w czasie jazdy też nawet wysoko się wkręca. Zębatki niewiem jakie ma kolega ale wyglądają na takie same. V-max na prostej 80 a z średniej górki max 85 km/h. Przyśpiecha nawet spoko ale vmax cięzko dochodzi do 80. od 70 km./h juz zmula i sie rozpędza powoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Zmierz kompresję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 (edytowane) ok, a jeszcze coś w silniku jak jade na sprzęgle albo na luzie z górki to słychać coś w silniku jakby słychać te magneto całe jak się czy coś niewiem jak to opisać ale coś słychac jak się kreci i lekko puka albo mi się wydaje. Edytowane 4 Maja 2011 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 ok, a jeszcze coś w silniku jak jade na sprzęgle albo na luzie z górki to słychać coś w silniku jakby słychać te magneto całe jak się czy coś niewiem jak to opisać ale coś słychac jak się kreci i lekko puka albo mi się wydaje. Jak na moje to się kreci i puka ...Staraj się dokładniej to opisywać, a nie co drugie słowo "nie wiem" "no tam to puka" ...I my mamy Ci pomóc ?! ;s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Gdy jadę na biegu ze sprzęgłem bez gazu albo na luzie bez gazu zjeżdżam z górki to słychac jak się obraca i cos troche puka w silniku, jakby się zębatki obracały i je było słychac jak cos lekko puka. tak ma być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Łańcuch na przedniej zębatce Ci pyka Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Jednak na silniku pisze Gilera. a Na cylindrze literka D. (Derbi). Mam zawirowywacz spalin(Rurka metalowa długa na 15 cm. wychodzi prosto z wycilidra a obok rura wydechowa normalna) podobno jak się to odetnie to da moc bo to blokada na dyfuzorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Tak to jest blokada ale nie na dyfuzorze tylko na kolanku. Ucinasz, dorabiasz blaszkę żeby to zatkać i szczelnie spawasz. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 aha ok dzięki. A jeszcze podobno jest blokada na filtrze, ze jakąś rurkę wyciąga się co blokuje powietrze, słyszeliście o tym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Istnieje taka blokada ale czy w tym moto to nie mam pojęcia. Wyciąga się zwężkę z filtra powietrza i wymienia się dysze w gaźniku na większa żeby zachować odpowiednią mieszankę paliwo-powietrze. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 7 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 ok. A Czy Zmiana tłumika coś da ? i jakiej firmy tanie i dobre polecacie ? i czy wystarczy odblokowanie tłumika czy lepiej kupic sportowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.