Skocz do zawartości

KTm lc4 400 Problem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Odpaliłem swojego KTM LC4 400 SC Normalnie jeździłem na rezerwie zrobiłem postój 15min odpaliłem przejechałem 100m i zaczął się dławić. Tzn tak jakby nie wchodził na obroty tylko chodził sobie na luzie ale nie równomiernie. Jak dawałem gaz to gasł. ALe pózniej normalnie palił od kopa ale chodził nierównomiernie i tak samo gasł jak sie gaz dawało.Co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może paliwo wlewałeś zanieczyszczone i uszkodziłeś/zapchałeś pompę/gaźnik

Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.

Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...

Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Odpaliłem swojego KTM LC4 400 SC Normalnie jeździłem na rezerwie zrobiłem postój 15min odpaliłem przejechałem 100m i zaczął się dławić. Tzn tak jakby nie wchodził na obroty tylko chodził sobie na luzie ale nie równomiernie. Jak dawałem gaz to gasł. ALe pózniej normalnie palił od kopa ale chodził nierównomiernie i tak samo gasł jak sie gaz dawało.Co to może być?

Obstawiam na syf na dnie zbiornika. Tj, wyżej.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że nawet bez problemu. Sam byś dał radę. Wystarczy wykręcić odpowiednią część, po czym ją rozebrać i przemyć benzyną. Tylko wcześniej trzeba wiedzieć, która to część. :icon_biggrin:

Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.

Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...

Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że nawet bez problemu. Sam byś dał radę. Wystarczy wykręcić odpowiednią część, po czym ją rozebrać i przemyć benzyną. Tylko wcześniej trzeba wiedzieć, która to część. :icon_biggrin:

Jak to jaką część?? Jeśli Krempy udzielasz rad to do końca :banghead:

Pierwsze co arturkolarz to zdejmij bak, zlej starą benzynę, wykręć i oczyść kranik, sitko od rezerwy. Bak też przepłucz, nie będziesz miał w nim już więcej syfów. Jeśli nie będzie poprawy to w zależności jaki masz gaźnik: (wyczyść filterek paliwa w gaźniku i/bądź spuść paliwo z komory pływakowej). A najlepiej wyjmij cały gaźnik i wymyj w benzynie/carb cleanerze i przedmuchaj sprężonym powietrzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...