arturkolarz Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 WitamOdpaliłem swojego KTM LC4 400 SC Normalnie jeździłem na rezerwie zrobiłem postój 15min odpaliłem przejechałem 100m i zaczął się dławić. Tzn tak jakby nie wchodził na obroty tylko chodził sobie na luzie ale nie równomiernie. Jak dawałem gaz to gasł. ALe pózniej normalnie palił od kopa ale chodził nierównomiernie i tak samo gasł jak sie gaz dawało.Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Może paliwo wlewałeś zanieczyszczone i uszkodziłeś/zapchałeś pompę/gaźnik Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 WitamOdpaliłem swojego KTM LC4 400 SC Normalnie jeździłem na rezerwie zrobiłem postój 15min odpaliłem przejechałem 100m i zaczął się dławić. Tzn tak jakby nie wchodził na obroty tylko chodził sobie na luzie ale nie równomiernie. Jak dawałem gaz to gasł. ALe pózniej normalnie palił od kopa ale chodził nierównomiernie i tak samo gasł jak sie gaz dawało.Co to może być?Obstawiam na syf na dnie zbiornika. Tj, wyżej. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturkolarz Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 W pobliżu nie mam nigdzie serwisu KTM Czy jest to jakaś poważna sprawa(kosztowna)? Da rade to zrobić mechanik samochodowy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Myślę, że nawet bez problemu. Sam byś dał radę. Wystarczy wykręcić odpowiednią część, po czym ją rozebrać i przemyć benzyną. Tylko wcześniej trzeba wiedzieć, która to część. :icon_biggrin: Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Myślę, że nawet bez problemu. Sam byś dał radę. Wystarczy wykręcić odpowiednią część, po czym ją rozebrać i przemyć benzyną. Tylko wcześniej trzeba wiedzieć, która to część. :icon_biggrin:Jak to jaką część?? Jeśli Krempy udzielasz rad to do końca :banghead: Pierwsze co arturkolarz to zdejmij bak, zlej starą benzynę, wykręć i oczyść kranik, sitko od rezerwy. Bak też przepłucz, nie będziesz miał w nim już więcej syfów. Jeśli nie będzie poprawy to w zależności jaki masz gaźnik: (wyczyść filterek paliwa w gaźniku i/bądź spuść paliwo z komory pływakowej). A najlepiej wyjmij cały gaźnik i wymyj w benzynie/carb cleanerze i przedmuchaj sprężonym powietrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturkolarz Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Dziękuje wszystkim za odpowiedzi przyczyna byla jakas uszczelka w baku a przy okazji gaznik wyczyscilem. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.