theodor. Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Jest jednak istotna róznica między naturalnym, typowym dla danego modelu dźwiekiem poprawnej zmiany przełozenia, a topornym strzałem niepoprawnej. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Jest jednak istotna róznica między naturalnym, typowym dla danego modelu dźwiekiem poprawnej zmiany przełozenia, a topornym strzałem niepoprawnej. Z ta wypowiedzia zgadzam sie calkowicie. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 (edytowane) Idiotyczny temat...kolego marcmarc tak sie sklada ze korzystam z miedzygazu, umiem redukowac biegi. Po roku wychodzi mi to baaardzo plynnie, tak ze pasazer nie wie nawet kiedy byla redukcja. Jednak zmiana biegu w gore, nawet z preloadingiem, szybkim sprzeglem daje mi przy zmianie biegu z 1 na 2 oraz 2 na 3 praktycznie zawsze jest stuk. Moj sprzet to yamaha fz6 fazer s2 z 2008 roku. Okazuje sie ze ten typ tak ma i kropka, wiec przestan sie bulwersowac ze ludzie glosno biegi zmieniaja, ok czesc nie wie jak to robic ale druga czesc ma poprostu takie moto. Przestudiowalem temat fazera na forum miedzynarodowoym i kila - fz6 tak ma i koniec. Bieg wchodzi cicho tylko przy ostrym palowaniu lub przy minimalnej predkosci - podobno wymiana oleju na gestrzy pomaga ale chyba nie warte to zachodu. Nie musisz się tak denerwować, odpowiedź jest prosta: Ktoś kto nigdy nie jeździł sprzętem, w którym stukanie jest normalne będzie miał pretensje do innych o to że tak się dzieje. Wynika to z jego niewiedzy. A dodam jeszcze, że do swojego stukania można się przyzwyczaić i jak dać komuś pojeździć swoim sprzętem to się słyszy "Kur*a ale Ci skrzynia strzela przy zmianie!" - "No co Ty pier*olisz!" :banghead: Bez obrazy marcmarc, nie dotyczy to Ciebie, opisałem problem ogólnie :happy: EDIT:theodor zresztą podsumował temat :notworthy: Edytowane 6 Maja 2011 przez rexar Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 No, jak sprzęt tak ma, że pomimo wszystko stuka to co poradzić. Ja miałem na myśli bezczelne wciśnięcie sprzęgła, spadek obrotów do prawie jałowych i *jebs*. Weszło wyżej :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 No, jak sprzęt tak ma, że pomimo wszystko stuka to co poradzić. Ja miałem na myśli bezczelne wciśnięcie sprzęgła, spadek obrotów do prawie jałowych i *jebs*. Weszło wyżej :D No jak ktoś na beszczela strzela z 6 na 5 przy 2 tys. to inna bajka ;) Ja się nawet ciesze jak taki łepek, który dla szpanu lata RN12 i przy zmianie strzela mu gorzej niż w traktorze. A dlaczego? A no dlatego, że po kilku takich strzałach padnie mu skrzynia i będzie o jednego trupa mniej na drodze w tym miesiącu :cool: Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 I weź tu coś kup. Przecież nie będę skrzyni rozbierał przy każdym oglądanym moturze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 No jak ktoś na beszczela strzela z 6 na 5 przy 2 tys. to inna bajka ;) Ja się nawet ciesze jak taki łepek, który dla szpanu lata RN12 i przy zmianie strzela mu gorzej niż w traktorze. A dlaczego? A no dlatego, że po kilku takich strzałach padnie mu skrzynia i będzie o jednego trupa mniej na drodze w tym miesiącu :cool:Od nie umiejętnych redukcji rzadko skrzynie padaja co innego nie umiejętne zmiany bez sprzęgla w góre albo podczas gumy lub palenia . Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Od nie umiejętnych redukcji rzadko skrzynie padaja co innego nie umiejętne zmiany bez sprzęgla w góre albo podczas gumy lub palenia . Ale padają :cool: A RN12 to przecież motor do gumy i palenia :laugh: Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Ale padają :cool: A RN12 to przecież motor do gumy i palenia :laugh:tez napisałem ze własnie od tych rzeczy skrzynia sie ostrzyAle czy w 954 czy gsxr nie padaja od takiego trakowania??pozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalek_s Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 I weź tu coś kup. Przecież nie będę skrzyni rozbierał przy każdym oglądanym moturze. Pisze się Motór :buttrock: pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.