bully Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 (edytowane) Dokładnie chodzi o MX 39, mam nastepujące pytania:1. jaka jest rola tej blaszki na przepustnicy i czy powinna być tam jakaś uszczelka pomiędzy nią a przepustnicą? Mam pękniętą tą blaszkę i chodzi mi po głowie żeby dorobić ją, ale gdy będę znał jej rolę to myślę że mi lepiej to wyjdzie :icon_biggrin: 2.Przy ruchu manetką od "zera" naciskany jest ten bolec pompki już przy 1/4 obrotu jest on naciśnięty do końca i potem już dalszy ruch manetką nie odgrywa żadnej roli, czy to normalne? Jadąc na połowę otwartej przepustnicy depnięcie do oporu nie powoduje zadziałania pompki??3. Co jeszcze powinienem wiedzieć o tym gaźniku zanim mam go na stole? Będe wkładał go do LC4 nie wiem kto wpadł na taki pomysł żeby mi temat przenieść :dry: gaźnik mam z yamahy yz426F i niczym sie nie różni od gaxnika hondy kawasaki ktm husaberga itd itp.a może gaźnik do mechaniki nie należy? :unsure: Edytowane 22 Kwietnia 2011 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 ad 1 nie ma tam uszczelki i za bardzo nie mam pojęcia poco ona tam :P ad 2 pompka działa tylko w pierwszym zakresie ruchu przepustnicy, u ciebie jest dobrze ad 3 nie pogub/nie zniszcz żadnej dyszy a tak to jak z każdym innym gaźnikiem. No i jak masz śruby na śrubokręt krzyżakowy to warto by je wymienić żeby nie sprawiały później problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 ad 1 nie ma tam uszczelki i za bardzo nie mam pojęcia poco ona tam :P ad 2 pompka działa tylko w pierwszym zakresie ruchu przepustnicy, u ciebie jest dobrze ad 3 nie pogub/nie zniszcz żadnej dyszy a tak to jak z każdym innym gaźnikiem. No i jak masz śruby na śrubokręt krzyżakowy to warto by je wymienić żeby nie sprawiały później problemów No widzisz a na niektórych fiszkach są uszczelki narysowane, więc dlatego pytam, rozumie że ta blaszka jest luźno bo robi za uszczelnienie gdy podciśnienie ją dociska do ściany gaźnika?Teraz mam problem skąd tą blaszkę wyrwać, podobno krzyczą za nią ponad 500zł a za caly gaźnik dałem połowę tego :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.