Skocz do zawartości

Kierunki - raz działają, raz nie.


klikszen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zmieniłem wczoraj mocowanie blachy + kierunkowskazy. Wydaję mi się, że wszystko dobrze zaizolowane, kierunki na żarówkę (nie ledy) więc teoretycznie wszystko powinno grać. Problem wygląda tak, że jak włączam kierunek bądź awaryjne to tylko raz szybko mrygną i potem kaplica, a np. za drugim razem już wszystko działa jak należy. Przy przełącznikach nic nie majstrowałem, więc tam chyba nie leży problem.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak raz działają a raz nie to wszystko w porządku. Przecież musi byc działa-nie działa-działa-nie działa :icon_mrgreen:

 

A tak poważnie sprawdź moc żarówek w starych i nowych kierunkach bo zapewne się różni i dlatego układ działa nieprawidłowo.

Masz dwie opcje. Wstawić żarówki o takiej samej mocy jak poprzednio lub kupić elektroniczny przerywacz. Według mnie druga opcja jest lepsza z racji tego, ze wtedy nie ma znaczenia czy wstawisz ledy czy żarówki o różnej mocy.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie podejrzewałem, że to wina żarówek. Czyli chcąc czy nie, muszę zmienić przerywacz.

Taki się nada? http://allegro.pl/przerywacz-kierunkowskazow-led-3-piny-i1554948695.html

 

Jest to w ogóle dostępne w jakiś sklepach motoryzacyjnych?

 

Jeszcze sprawdzę czy to faktycznie wina tych żarówek. Odezwę się jeszcze. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie podejrzewałem, że to wina żarówek. Czyli chcąc czy nie, muszę zmienić przerywacz.

Taki się nada? http://allegro.pl/pr...1554948695.html

 

Jest to w ogóle dostępne w jakiś sklepach motoryzacyjnych?

 

Jeszcze sprawdzę czy to faktycznie wina tych żarówek. Odezwę się jeszcze. Dzięki

 

Nada się jeśli masz przerywacz trzy pinowy. Sprawdź żarówki a później ile pinów ma przerywacz. W sklepach to raczej z motocyklami i skuterami.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem dzisiaj. Podpiąłem stare kierunki, wytestowałem - git. Z jednym nowy jedna strona mryga trochę szybciej, a z dwoma nowymi raz działają a raz nie. :/

 

Czyli przerywacz do zmiany, nie bardzo wiem gdzie go szukać w tym moto, chyba gdzieś w okolicach licznika, nie?

 

A wymiana kierunków na przód takich samych jak mam na tyle dała by efekt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy nieelektroniczny przerywacz jest skonstruowany na odpowiednią moc wszystkich żarówek. Jeśli zmienisz z przodu to pogorszysz jeszcze sprawę. Zmień przerywacz po prostu.

Jak chcesz namierzyć przerywacz to podłącz starą żarówkę i słuchaj gdzie "klika".

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...