prostaff Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Witam, dziś jechałem na swojej NSR na 5 biegu przy 9 tyś obrotów(jeszcze rosły) potem zwolniłem i jechałem spokojnie. Gdy wracałem tą samą drogą po godzinie, to na 4 biegu obroty zatrzymał się na 7,5 tyś i nie chciały rosnąć. Czym to może być spowodowane, dodam, że wcześniej jak jechałem był w porządku. Proszę o sugestie i odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Jakie były warunki atmosferyczne ? Bez wietrznie ?Może jak jechałeś w jedną stronę to wiało Ci w plecy, a jak wracałeś to ostro wiało w Ciebie ;) A jak nie, to zobacz na stan świecy, gaźnik i filtr powietrza. Jak co to później będziemy gdybać .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostaff Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Gaźnik regulowałem wcześniej wgl nie chciała jechać, zatrzymywała się na tym 4 biegu. No i jak wracałem znowu to samo. Jakieś pomysły ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 A jak wygląda z kompresją ? Zmierz, może już jest tak słaba, że nie ma siły już ciągnąć na tej 4-ce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostaff Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Kompresja 8 barów ale dla 2T to jeszcze dobrze, koledzy na niższej łapią po 150km/h. Wczoraj na tej 5 jechałem 110-120. Czy to może być wina fajki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Jeśli fajka ma przebicie, to może być i tego wina.Może powiedz, co do tej pory zrobiłeś a ułatwi nam to doradzenie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prostaff Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Gaźnik na wszystkie sposoby regulowałem, paliwo. Dziś jechałem to czasami na 4 był ok wrzuciłem 5 to zaczęła hamować a za tym idzie prędkość. Nie wiem co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Hamulce Ci nie trzymają przypadkiem? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Zobacz cewkę WN, może gubi masę .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.