Skocz do zawartości

Sprzeglo W Softail


Rekomendowane odpowiedzi

Zrozumiałem to tak:

- ustawić odpowiednie luzy na klamce/lince

- poluzować clutch adjustment screw- aby była luźno osadzona (zgodnie z ruchem wskaz. zegara)

- dokręcamy ją o 1/2 do 1 pełny obrót (przeciwnie do wskaz. zegara)

- i tu jest coś o jakimś zabezpieczeniu imbusowym ( nie wiem, nie widziałem tego)

- wcisnąć sprzęgło 3 razy na maxa ( żeby się wszystko ułożyło)

 

Czyżby to było tak???

 

Czy ktoś mógłby sprawdzić prawidłowość mojego przekładu???

 

Dokladnie to tak:

1 - Luzujesz linke sprzegla na srubie pod condomem do max

2 - Zdejmujesz pokrywke sprzegla - zalecane jest wymienic uszczelke

3 - Kluczem 11/16 najlepiej oczkowym wygietym luzujesz nakretke i odkracasz ja o kilka obrotow

4 - Allen (imbus) (nie pamietam rozmiaru) wykrecasz srodkowo srube o kilka obrotow

5 - Wkrecasz srube do momemtu az poczujesz opor. Najlepiej jest sprobowac dokrecac i odkrecac kilka razy az wyczujesz moment kiedy sruba zaczyna stawiac opor.

6 - Cofnac srube o 1/2 obrotu

7 - TRZYMAJAC SRUBE IMBISEM DOKRECIC NAKRETKE. Dlatego dobrze jest uzyc klucz oczkowy

8 - Ustawic luz na dzwigni sprzegla

9 - Nacisnac sprzeglo kilka razy

10 - Sprawdzic luz na dzwigni, i wyregulowac jezeli potrzeba

11 - Zalozyc pokrywke i dopiero teraz odpalic silnik

 

Powodzenia

THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORE

THIS IS A FUCKING FASHION SHOW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...