Harlista Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Zrozumiałem to tak:- ustawić odpowiednie luzy na klamce/lince- poluzować clutch adjustment screw- aby była luźno osadzona (zgodnie z ruchem wskaz. zegara)- dokręcamy ją o 1/2 do 1 pełny obrót (przeciwnie do wskaz. zegara)- i tu jest coś o jakimś zabezpieczeniu imbusowym ( nie wiem, nie widziałem tego)- wcisnąć sprzęgło 3 razy na maxa ( żeby się wszystko ułożyło) Czyżby to było tak??? Czy ktoś mógłby sprawdzić prawidłowość mojego przekładu??? Dokladnie to tak:1 - Luzujesz linke sprzegla na srubie pod condomem do max2 - Zdejmujesz pokrywke sprzegla - zalecane jest wymienic uszczelke3 - Kluczem 11/16 najlepiej oczkowym wygietym luzujesz nakretke i odkracasz ja o kilka obrotow4 - Allen (imbus) (nie pamietam rozmiaru) wykrecasz srodkowo srube o kilka obrotow5 - Wkrecasz srube do momemtu az poczujesz opor. Najlepiej jest sprobowac dokrecac i odkrecac kilka razy az wyczujesz moment kiedy sruba zaczyna stawiac opor.6 - Cofnac srube o 1/2 obrotu7 - TRZYMAJAC SRUBE IMBISEM DOKRECIC NAKRETKE. Dlatego dobrze jest uzyc klucz oczkowy8 - Ustawic luz na dzwigni sprzegla 9 - Nacisnac sprzeglo kilka razy10 - Sprawdzic luz na dzwigni, i wyregulowac jezeli potrzeba11 - Zalozyc pokrywke i dopiero teraz odpalic silnik Powodzenia Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.