marcin233 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Witam:) Jak w temacie zidentyfikowałem u siebie te dwa błędy. Pierwszy c28 to Secondary throttle valve actuator (STVA) Drugi c29 to Secondary throttle position sensor (STPS) Wiem że jest to związane z jakimś zaworem i czujnikiem przepustnicy. Moje pytanie czy jest to szkodliwe dla motocykla i jak "leczyć" poniewaz moto odpala bez problemu i na ruchy manetka reaguje poprawnie:) Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin233 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 No i wszystko jasne. Po zdjęciu baku i airboxa okazało się, że kostka od stva jest w ogóle nie podłączona a przepustnice zemontowane. Czyli tak jak by były cały czas otware. Zostało tak zrobione ponieważ silniczek od stva jest uszkodzony. Moje pytanie to takie co daje takie rozwiązanie i jakie negatywne skutki może nieść z sobą. Wydaje mi się że może mieć związek ze spalaniem ale to tylko moje przypuszczenia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Negatywne to takie że ogólnie silnik pracuje nie prawidłowo (na 100%) swoich możliwości, ponieważ dostaje sperzeczne informacje.Jak to wygląda w praktyce to nie wiem bo nie znam nikogo kto by tak jeździł, pewnie jakiś nieznaczny spadek mocy. Spotkałem sie na anglojęzycznych forach z modem polegającym na wymontowaniu tychże przepustnic tyle, że STVA działał nadal normalnie- bez błedu. STVA jest uszkodzone- tzn nie rusza się nic? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin233 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 STVA składa się z przepustnicy i silnika który nią kręći i ten silnik się zepsuł a co za tym idzie to się kręcić nie będzie. Szukał będę gdzieś na allegro może mi ktoś sprzeda sam silnik i było by ok:) A co do spatku mocy to raczej w dolnych zakresach obrotów bo jak odkrecasz manetke to stva otwiera przepustnicę czyli tak jak by jej nie było:) A co do spalania to raczej się nie zmieni ponieważ wtryski wstrzykują określoną dawkę paliwa podawaną przez komputer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Wg Twojej teori STVA jest zupelnie niepotrzebne a japsy go wsadzili tylko po to zeby bylo wiecej elementow mogacych ulec uszkodzeniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin233 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Wcale tak nie twierdze. Sam chcę to wsadzić tak jak było. I podkreślam jeszcze raz że to tylko moje gdybanie może w ogóle ide nie w tym kierunku z domysłami. Chętnie tak naprawdę się dowiem co dokladnie to daje:) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 (edytowane) a SMP nie odpowiada (przynajmniej na moje) pytania zwiazane z elektryka moto. nawet do ASO nie odsylaja, po prostu tak jakby pewne rzeczy byly zwyczajnie czarna magia... :) Edytowane 15 Lutego 2011 przez mrbravo Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.