Pawlo.S Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Witam posiadam motor Derbi Gpr 125 z 2006r i mam problem z licznikiem ponieważ do pewnego czasu nie pokazywał prędkości a naliczał przejechane kilometry a teraz to już nie nalicza tego i tego ale obrotomierz działa w 100% . Co to może sie z nim dziać ? Pomocy !! Pozdrawiam LEWA W GÓRZE !!! :cool: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Witam posiadam motor Derbi Gpr 125 z 2006r i mam problem z licznikiem ponieważ do pewnego czasu nie pokazywał prędkości a naliczał przejechane kilometry a teraz to już nie nalicza tego i tego ale obrotomierz działa w 100% . Co to może sie z nim dziać ? Pomocy !! Pozdrawiam LEWA W GÓRZE !!! :cool: :notworthy: ślimak z linką jest czy sensor ? Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo.S Opublikowano 8 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 ślimak z linką jest czy sensor ? Yyyy znaczy sam dobrze nie wiem ale z koła wychodzi jakis grubszy miekki przewód a do licznika to idą już same tylko kable. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Yyyy znaczy sam dobrze nie wiem ale z koła wychodzi jakis grubszy miekki przewód a do licznika to idą już same tylko kable. A to sensor. Posprawdzaj kostki na sensorze i przy liczniku czy wszystko styka, siknij jakimś elektrosolem. Weź miernik ustaw na ohmy, podłącz do przewodów sensora i zobacz czy jest jakaś reakcja jak kręcisz kołem. Przy magnetycznych to działa i da się wstępnie ocenić czy nie padł. Więcej nie mam pomysłów Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 (edytowane) Jak on nie wie czy ma tam ślimak czy cewkę zliczającą impulsy to i ze sprawdzeniem połączeń sobie nie poradzi. Najpierw należy sprawdzić połączenia lutowane w zegarze, później przewód z cewką i jeśli przewód z cewką ma przerwę to sam przewód aby się dowiedzieć czy to cewka czy przewód. Znasz się na mierzeniu rezystancji?Wiesz jak wyglądają zimne luty? I jeszcze jedno.Bardziej odstawiam zimne luty w liczniku bo najpierw zliczał kilometry bez pokazywania prędkości a później przestał. Edytowane 9 Lutego 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo.S Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Dzięki Panowie w tym tyg. sprawdze wszystko i wam napisze co i jak. A po za tym wiem co to zimne luty:) jak wszystkie możliwosci spr. to odezwe sie:) Pozdrawiam LEWA W GÓRZE!! :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.