Skocz do zawartości

Problem z obrotami


suzukias
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam Suzuki TS 50xk i mam problem z obrotami. Otóż jest to Enduro ktore powinno kręcić sie do 10tyś obr/min. Teraz przy pełnym otwarciu przepustnicy ma marne 4Tyś obrotow.

Podczas gdy dodaje gazu bardzo dlugo sie wkreca na te 4 tyś momentami ma 5 tyś obr. Myślałem czy może to byc uszkodzenie pierścieni, badz przytarcia cylindra. Dodam ze motor jest chlodzony powietrzem i zdaje mi się ze ma źle ustawiony zapłon, ale nie wiem za bardzo jak to wyglada z zaplonem w silnikach 2T.

 

Sprawdzałem iglice wszystko jest w porzadku. Gaźnik też kupiłem inny używany, ale sprawny i nadal jest to samo. Wiec wykluczam uszkodzenie i żle wyregulowanie gaźnika, wydech sciągnąłem i w tlumiku mialem czarny plyn wygladał jak olej, ale bardziej mi to przypominało wode zmieszana ze spalinami ktora wylałem. Ogolnie cały dyfuzor (wydech) gdy przechyliłem nic sie z niego nie wylewało, ani nie kruszylo, raczej odpada zaoliwienie wydechu. Świece mam nówke, ale po godzinie lub gdy kilka razy uruchomie silnik po odkreceniu świecy jest cała w sadzy, nie wiem z jakiego powodu. Nie wykluczam uszkodzenia cewkomodułu, chociaż tez odkupiłem uzywany z dzialającego motoru w ktorym śilnik krecił sie do 10 tyś obr/min. Dodam że cylindra nie rozkrecałem i nie wiem jak to wszystko tam wyglada i po 8Tyś przebiegu nie sądził bym że silnik jest przytarty lub zmeczony ponieważ niektore z tych modeli maja po 40 tyś km i sa po 2 szlifach od nowosci.

 

Prosze po jakąś rade która pomoże mi rowiązać ten problem. Czym moze on być spowodowany?

Edytowane przez suzukias
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Mam podobny problem lecz z Mz 150. Nie chce zakładać nowego tematu aby nie zasmiecać forum dlatego dodam swój problem tutaj.

Mam mały problem z Mz 150. Otóz sama wchodzi mi na obroty do około 4000 po czym zchodzi z nich i gasnie.

Martwi mie równiez jej dziwne prace silnika. Na niskich obrotach silnik pracuje ja by nie dostwał paliwa na 1s a póznej dostal (tak jagby przerywanie pracy).

Prosze o odpowiedzi (odrazu wykluczma linke i usatwienia gaznika)

PS Jednak na ssaniu silnik pracuje dobrze nie wiem dalczego tak jest ale caraz po wyłaczeniu go slinki znowu idze wgóre z obrotami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...