Krzych_Olsztyn Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 no ja Veteranos mam identyko ze jak moto zapalone na jałowych to mi 0 pokazyje a jak pędzę to mi pokazyje ale jakby za mało ze 2 tysiaczki pogrzebie chyba przy sprezynce zeby troszke lzej chodziła i powinno być GUT :) :mrgreen: 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 Dokladnie To samo!!!!!Zaraz jade Do Moto i sie za to biore o rezultatach napisze wieczorem!!!!! :) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 17 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2004 HejZlozylem caly ten zestaw i teraz napisze co i jak :)Kupilemn linke, walek, srobe na wal, wkladke plastikowa. To wszystko najpierw dopasowalem. Plastikowa tulejke trzeba bylo odrobine podpilowac wewnatrz. Aby wszystko dobrze dzialalo musialem podlazyc podkladke pomiedszy tulejke i zebnik na walku. U mnie bylo tam za duzo luzu i walek poruszal sie w przod i tyl. Teraz ten ruch jest minimaly. Zanim wszystko przykrecilem do silnika nalalem 50 ml oleju do tego dekielka (igla i strzykawa). Od soboty cieszsze sie bardzo stabila wskazowka obrotomierza. Drgania nie siagaja milimetra. NARESZCIE :) :flesje: :) DZIEKI WSZYSTKIM ZA POMOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 17 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2004 a Mi i Tak Zapier ten teges jak szalona!!!! Ca Mam Wymienic (ETz 150) POmOcY!!!! :) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 18 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2004 1. Sprawdzic stan zebnika i napedu2. Usun wszelkie slady zurzycia np: drobinki metalu3. Zlikwidowac luz calego ukladu do minimum. Ma sie krecic ale nie latac we wszystkiw strony4. Trzeba wszystko DOBRZE nasmarowac olejem przekladniowymPowinno byc ok.W 150 jest inaczej rozwiazany naped niz w 250 ale podstawy i zasada dzialania jest zblizona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 18 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2004 Na samym poczadku sprawdz linke czy niejest gdzies zgieta nasmaruj ja, jak to nie pomoze to wtedy zastosuj sie do zalecen łukasza i powino wszystko byc OK. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 a ja znowu mam takiego problema w moim obrotomierzu wskazania sa zawyzone dokladnie o 1000 obr/min co robic ?? (na luzie ma 2200 przy 90 5200 :D ) linke juz popuszczalem i nic to nie dalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.