Skocz do zawartości

Daytona Spirit XCR GORE-TEX


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Pamiętaj, żeby do nich zakładać skarpety termoaktywne. Może to nie obowiązek, ale mnie jest znacznie bardziej komfortowo (szczególnie w wyższych temperaturach). Jeżdżę w Daytonach Road Star i do nich używam zarówno cieniutkich skarpet z Coolmaxu, jak i grubszych Probikera. Te drugie mniej śmierdzą :).

 

Idąc za twoją radą zakupiłem do nich skarpety profesjonalne oddychające, wszystkomające i rzeczywiście to działa tak, że dziś np. po kilku godzinach w butach temp 13-20st nic się nie spociło, komfort pełny :)

Musiałem wyjąć te podpiętki (2mm), bo inne ułożenie stopy powodowało zaginanie się holewki nad kostką i piło mnie w łydkę, po powrocie do niższej wkładki i mocniejszym ściągnięciu rzepem pod zamkiem problem ustąpił :)

I w miedzy czasie zaliczyłem mikro glebę na szutrowej drodze, nic sie nie stało, tylko podysowałem buta, ale wytrzymał nacisk 200kg moto :) Więc uważam, że dobrze wydana kasa, choć to wydatek spory.

Użytkowane:

Garnek Shoei Multitec. Łachy letnie.RS Taichi: RSJ26, RSY243, RSS003, RSJ407. Łachy całoroczne: Revit Sirocco/Cayenne PRO, Freestar street fighter unit jeans. Daytona Spirit, Held Satu. Kapoki na deszcz: Revit Nitric H20 HiViz. Berghaus Deluge Overtrser. Bezrękawnik: hit-air MLV-YC Mugen-Denko. Ochrona słuchu: Alpine MotoSafe. Intercom: R4 Easy Talkie z pilotem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...