teodor2424 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 na reklamacje z tym bucikiem i szwem.Powinni zrobić bez problemu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smarciu Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Pamiętaj, żeby do nich zakładać skarpety termoaktywne. Może to nie obowiązek, ale mnie jest znacznie bardziej komfortowo (szczególnie w wyższych temperaturach). Jeżdżę w Daytonach Road Star i do nich używam zarówno cieniutkich skarpet z Coolmaxu, jak i grubszych Probikera. Te drugie mniej śmierdzą :). Idąc za twoją radą zakupiłem do nich skarpety profesjonalne oddychające, wszystkomające i rzeczywiście to działa tak, że dziś np. po kilku godzinach w butach temp 13-20st nic się nie spociło, komfort pełny :)Musiałem wyjąć te podpiętki (2mm), bo inne ułożenie stopy powodowało zaginanie się holewki nad kostką i piło mnie w łydkę, po powrocie do niższej wkładki i mocniejszym ściągnięciu rzepem pod zamkiem problem ustąpił :)I w miedzy czasie zaliczyłem mikro glebę na szutrowej drodze, nic sie nie stało, tylko podysowałem buta, ale wytrzymał nacisk 200kg moto :) Więc uważam, że dobrze wydana kasa, choć to wydatek spory. Cytuj Użytkowane:Garnek Shoei Multitec. Łachy letnie.RS Taichi: RSJ26, RSY243, RSS003, RSJ407. Łachy całoroczne: Revit Sirocco/Cayenne PRO, Freestar street fighter unit jeans. Daytona Spirit, Held Satu. Kapoki na deszcz: Revit Nitric H20 HiViz. Berghaus Deluge Overtrser. Bezrękawnik: hit-air MLV-YC Mugen-Denko. Ochrona słuchu: Alpine MotoSafe. Intercom: R4 Easy Talkie z pilotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.