vito72 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 WITAM, jest wielka prożba jeśli miałby ktoś serwisówkę silnika yamaha xt 600 tenere rok 87. bardzo byłbym wdzięczny, będę rozkładał silnik i bardzo przydał by mi się schemat silnika, i jeszcze jedno pytanie może mało zawodowe ale dopiero zaczynam czy mocne kopcenie białym dymem z tłumika to objaw nadmiernego pobierania oleju i czy wymiana pierscieni na tłoku coś pomoże. pozdrawiam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Hej, silnik zasadniczo będzie taki sam jak w XT600 - do tej łatwiej o materiały. Biały dym - olej daje raczej niebieskawy. Napisz w jakich sytuacjach kopci (na zimno, ciepło, przy dawaniu gazu, czy przy schodzeniu z obrotów). Ew. mogą to być jeszcze uszczelniacze. Wymiana raczej całego tłoka+szlif, ale to wyjdzie po pomiarach dopiero. Przy okazji zapraszam: http://xtzclub.pl/ pzdr, Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vito72 Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Hej, silnik zasadniczo będzie taki sam jak w XT600 - do tej łatwiej o materiały. Biały dym - olej daje raczej niebieskawy. Napisz w jakich sytuacjach kopci (na zimno, ciepło, przy dawaniu gazu, czy przy schodzeniu z obrotów). Ew. mogą to być jeszcze uszczelniacze. Wymiana raczej całego tłoka+szlif, ale to wyjdzie po pomiarach dopiero. Przy okazji zapraszam: http://xtzclub.pl/ pzdr, Adam najbardziej kopci kiedy jest zimny i przy dodawaniu gazu ,pózniej nieco mniej jak się rozgrzeje ale czuć spalany olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.