MYCIOR Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Co ma rodzaj przedniego zawieszenia do słabego/wadliwego materiału wykonania ramy? To że albo się podda zawias, rama, albo półki. Przy wywrotkach/dzwonkach/ ostrych opadów z piona-itp. Zawsze gdzieś się musi siła rozejść. UPS jest sztywny wiec dostają półki i rama.Jak masz zwykłe zawiechy to po jakimś czasie tez już nie były fabryczne ;-) Od samej spokojne jazdy nic się nie będzie działo. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajaos Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Panowie to ze komuś rama pekła to nie znaczy ze wszytkie pękają. Robią z gównolitu bo chcecie szybsze motocykle to macie :) Wy to byscie chcieli żeby moto po dzwonie było nietkniete i w ogóle :) a potem żal ze rama była spawana :P Jak moto pójdzie po dzwonie w dżazgi to przynajmniej wiadomo ze nie nadaje się do jazdy a nie "że nadaje sie jeszcze do spawaania". Cytuj Mają tam piwo tak zimne jak serca waszych dziewczyn..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 ... czyli Kawasaki dba o bezpieczeństwo robi bezpieczne ramy, bo pękają przy dzwonie po to żeby ich nie spawać i nie wciskać shitu innym. :icon_mrgreen: Z drugiej strony to chyba bezpieczniej, jak rama pęknie bo wtedy się ta siła jakoś rozkłada, coś jak strefa zgniotu :biggrin: . Jakby rama była zrobiona z szyny kolejowej to pewnie przecinalibyśmy samochody bez draśnięcia. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.