Szoti Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Jak już to na pewno nie miedziana i z tego co pamiętam to miedzy wałek zmiany biegów a karter wchodzi wałek kopnika. Masz racje tulejka tam jest zapewnie mosiężna ,i przy wkładaniu mechanizmu kopniaka luz ci tam zniknie gdyż między tulejke a wałek wejdzie wałek kopniaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Tuleja w karterze jest żeliwna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Macie racje, w karter wchodzi wałek kopniaka który likwiduje ten luz. Moje niedopatrzenie :banghead: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.