Darq Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Witam, kupiłem motor Dniepr K-750 i ma on 'wajchę' do regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu (tak przynajmniej myślę). Tutaj link do zdjęcia: http://img691.imageshack.us/i/1002512m.jpg/ I moje pytanie: Kiedy używać i jak obsługiwać? W pozycji takiej jak na zdjęciu silnik działa dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 (edytowane) Kolego to jest ssanie na moje oko :D używaj jak silnik jest zimny Edytowane 12 Listopada 2010 przez Szoti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darq Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Ssanie to raczej nie jest. Linka z tego idzie prosto do aparatu zapłonowego. http://img829.imageshack.us/i/1002514.jpg/ to bardziej wygląda na ssanie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Pierwsze zdjecie przedstawia dzwignie zmiany kata wyprzedzenia zaplonu drugie dzwignie ssania. Odpalasz na opoznionym zaplonie, wraz ze wzrostem obrotow stopniowo przyspieszasz zaplon. Odpalasz na przyslonietym dolocie do filtra, wraz ze wzrostem temperatury silnika odslaniasz dolot, czyli otwierasz ssanie. Z tego co sie orientuje te dwa zdjecia i urzadzenia na nich pokazane ni jak sie nie lacza, przesledz dokladnie dodkad wedruje ciaglo bowdena, bo zapewne nie tam gdzie myslisz czyli do filtra powierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darq Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 (edytowane) Zdjęcie ssania zamieściłem aby pokazać Szotiemu gdzie jest umieszczone ;) Nie pisałem, że te dwa elementy są połączone (może po drugim zdjęciu zaczęło tak wyglądać). Element z pierwszego zdjęcia jest połączony z aparatem zapłonowym, nie miałem pomysłu jak to obsługiwać. I bardzo dziękuję za dokładną odpowiedź, dokładnie o to mi chodziło :D Edytowane 13 Listopada 2010 przez Darq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.