wojtekr1 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Witam,jak w tytule posiadam R1 z 2000r. wersja RN01,wersja na gaznikach,oznaczenie silnik 4XV(taki byl poprzedni).W tym momencie zakupilem silnik z 2001r. RN04 tez na gaznikach tylko ze oznaczenia silnika to 5JJ,niby wszystko to samo ale ten nowy piec (5JJ)ma chyba jakis dodatkowy obieg wody z przodu glowicy,dokladnie mowiac pod kazdym wylotem gdzie wchodzi kolektor wydechowy. Z tego co sie orientuje to model na wtrysku tez cos takiego posiada,tylko ze tam oznaczenie silnika to 5PW. Zabieram sie do wkladania pieca od poniedzialku tylko co zrobic z tym wezem wychodzacym od tego "dodatkowego chlodzenia"???? podejrzewam ze powinien on laczyc sie gdzies z chlodnica,ale nie weim czy u mnie bd takie miejsce zeby to podlaczyc,bo jeszcze nawet nie rozebralem moto. Dzieki za jakies podpowiedzi,pozdro!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 To system doładowania powietrza z airboxu do kolektorów który trzeba zaślepić w Twoim przypadku. Reszta będzie pasować i hulać po błoniach :crossy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekr1 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Ok,dzieki wielkie Kolego troche mnie uspokoiles.Myslalem juz ze bd musial cos kombinowac :bigrazz: W takim razie dzialam. Rozumiem ze nie bd to mialo zadnego negatywnego wplywu na silnik??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi