Skocz do zawartości

Honda NS-1


toOczeQ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No wiec. Zwracam się już do was bo nie wiem co to może być.

 

Mam problem iż moto przerywa na 1,2,3 biegu, a na pozostałych wkręca się ładnie, ale nie równo.

 

Po odpaleniu go na ssaniu (zimny), przejadę jakieś 500m (do rozgrzania) i zaczyna przerywać. Fakt ze nie kręcę jej do oporu, ale do 6-7 tys idzie dobrze. Myślałem ze to jest z niedogrzania, dogrzałem ją a dalej tak samo.

 

Także idzie na 1,2,3 do 5-6 tys i zaczyna pierdzieć (czasami nawet przy 4,5 tys) a na 4,5,6 jest normalnie, ale ma nie równy chód na obrotach niskich jak i na wysokich. Później jak pojeżdżę trochę nawet na wyższych obrotach na 5 i 6 to problem znika. Ale po zgaszeniu moto problem wraca.

1,2,3 bieg idzie do 5-6 tysi i przerywa. Na 4,5,6 problem znika tylko nie ma tego rezonansu co kiedyś i nie wkręca się płynnie.

Gdy przejadę na 6 biegu około 80-90 km/h lub miedzy obrotami 7-8tys tak przez minutę, to później na wszystkich biegach jest normalnie i wszystko wraca do normy, ładnie się wkręca, nie przerywa i co najważniejsze chodzi równiutko ;) (tak jak powinno być)

Gdy moto przestanie przerywać, zgaszę go na 1 minutę, odpalę i moto nie przerywa, jest dobrze. Ale gdy zostawię go na dłużej niz 4-5 minut, to zaczyna już przerywać po odpaleniu.

Na wolnych moto nie równo chodzi, skazówka skacze.. Lecz po przejechaniu go na 6 biegu już problem znika, na wolnych nawet wskazówka nie drgnie...

 

I to też zależy od temperatury powietrza, w lato potrafiła się dławić przy 4,5 tyś obr. A teraz jak są zimniejsze dni, dławi się do 10 tys obr i nie równo chodzi ..

 

Czynności jakie wykonałem :

- Co najważniejsze kompresje sprawdziłem ( 9 bar )

- Nowa świeca dedykowana do tego modelu ( NGK BR8ECS )

- Czyszczenie gaźnika (chyba 31242542 razy)

- Wymiana cewki wraz z fajką

- Czyszczenie filtra powietrza

- Przeczyszczenie kranika

- Zalanie paliwa na Shellu (myślałem ze to przez paliwo , bo tankuje na stacji Auchan )

- Czyszczenie wydechu z nagary (Sodą Kaustyczną)

 

Przypuszczenie : Pierścienie mi dzwonią, i mam zamiar je wymienić teraz w zimie, ale czemu problem jest, a potem znika ? Problem był by chyba nie znikalny jak by były to pierścienie ?!

 

Już nie mam sił na to moto ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zaworku też niestety nie ma regulacji.

 

Jedyne co w tym gaźniku można regulować to dawkę mieszanki (iglica) i wyregulować gaźnik.

 

Będę chyba zmuszony zajrzeć do cylindra i zobaczyć stan pierścieni, albo przed tym sprawdzę kompresję. Tą co podałem w 1 poście (9 bar) to miała w Czerwcu, gdzie był dużo mniejszy przebieg, jeżeli pokaże poniżej 8 bar, zaglądam do cylka i wymiana tłoka i pierścieni w zimie mnie czeka ;)

Edytowane przez toOczeQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...