Skocz do zawartości

YAMAHA XTZ 660 TENERE 3YF '94


trocin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam zamiar sprawic sobie jakiegos większego turystyka na trasę, dlatego chce się rozstać z tereską :wink: Służyła mi godnie i z żalem wystawiam ją na sprzedaż. cena 6500zł

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=1268163099

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze jeszcze kilka powtarzajacych sie rzeczy, o ktore jestem pytanych w emailach:

 

Elementy ramy nie byly regenerowane ani spawane, żadnych poważniejszych

napraw nie bylo, nic nie swiadczy o tym, ze silnik byl rozkrecany,

żadnych nieszczelnosci typu kapanie czy pocenie sie nie ma, nigdy nie

mialem problemu z zaplonem, na zimnym pali na 3/4 ssania, na cieplym bez

ssania od razu, jak postoi dluzej 2-3 tygodnie pali na ssaniu czasem za

drugim razem, silnik nigdy mi nie dymil, czy to na zimnym czy cieplym

silniku niezaleznie od obciazenia, lozysko glowki ramy nie wymaga

naprawy, bylo wymieniane na jakies markowe w zeszlym roku, w tym roku go

sprawdzono i jest ok, lozyska wahacza nie wymienialem, nie ma zadnych

objawow ich zuzycia. Lagi nie nosza sladow prostowania, lozyska kol byly

sprawdzane w tym sezonie i absolutnie nie wymagaja wymiany, wiazki

elektryczne sa fabryczne w fabrycznych izolacjach, nic nie bylo

kombinowane z elektryka. Nr VIN na ramie i naklejce serwisowej

oczywiscie jest zgodny z dowodem rejestracyjnym i karta pojazdu,

dobieralem po nim czesci do motocykla w serwisie, ktory potwierdzil jego

autentycznosc. Na pewno nie bylo zadnej ingerencji.

Jest karta pojazdu, ksiazki serwisowej nie mam. Przebieg moim zdaniem

jest jak najbardziej prawdziwy, podobnie zdaniem mojego mechanika i

znajomych znajacych sie na enduro, niektorzy mowili ze moto wyglada na

20-30 tys. przebiegu a w rzeczywistosci ma ponad 70. Plastiki sa

oryginalne i maja oryginalne naklejki. Chlodnica nie ma absolutnie

zadnych uszkodzen.

W razie kolejnych pytan chetnie odpowiem, jestm 100% pewny tego

motocykla i zgadzam sie na wszystkie sprawdzenia przed zakupem,

miernikiem lakieru, na stacji diagnostycznej czy w serwisie Yamaha.

Jezdzilem tym motocyklem kilka razy w trasy po 500km w jedna strone oraz

czasami w lekkim terenie, szutry, polne drozki itp. i nigdy mnie nie

zawiodl. Gdybym nie planowal dluzszych tras w przyszlym roku nawet nie

myslalbym o sprzedaniu tereski, ktora co prawda jadac solo z

predkosciami ok. 120km/h daje rade, ale juz z pasazerem i bagazem byloby

gorzej i ciasno. Testowalem ja raz ile pojdzie na A2 - spokojnie

osiagnela 150km/h i nie chcialem jej bardziej krecic. Minimalne spalanie

na trasie z bagazem 4.3 litra, max. w lekkim terenie i po miescie 7,5

litra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...