qurim Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 (edytowane) Ja w Harrym nigdy nie mam opiłków ani takich tam. Jedynie szlam z oleju bo silnik stary trochę. Ale nie mam tez zbyt wielu panewek w silniku, tyle co jedna tulejka mosiężna na rozrządzie, a`la tulejka skrzyni WSK125. :biggrin: Olej smaruje tylko silnik więc wiele opcji nie ma. W skrzyni mam czyściutki olej, przeźroczysty i bezbarwny a w sprzęgle stary, czarny kisiel i pewnie znajdę tam jakieś ochłapy przy zimowym grzebanku. Edytowane 4 Października 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 W 954 sobie założyłem śrubę magnetyczną, przy każdej wymianie były opiłki, mechanik nie kazał się martwić ;) W mojej nowej Bladzi, docarcie było mi dane, przy pierwszej wymianie po 1000 wymieniłem też na magnetyczną, przy 4 tysiącach nie było żadnych opiłków, teraz będę wymieniał przed zimą przy 6 tysiącach, zobaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.