YAGO Opublikowano 3 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2004 WITAM! moja ecie w ciagu dwuch dni zmienila sie w silnik w ramie z kolami ale nie na dlugo, chce sie zabrac za silnik i tu pytanie na co zwaracac uwage przy jego rozbieraniu zeby nie porozkaladac niepotrzebnych zeczy i nie popelnic jakiejs gafy? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 3 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2004 Zeby nie poroskladac niepotrzebnych zeczy to powiedz co chcez konkretnie zrobic :arrow: :arrow: Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 3 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2004 powymieniac lozyska w skrzyni i na wale i przeszlifowac cylinder z wymiana tloka, codzi mi przedewszystkim o skrzynie Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 3 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2004 To To trza rozpolowic silnik!!!!A to tób delikatnie!!!!! NIE SROBOKTENTEM I MLOTNIEM bo rozpier*** se kartery!!!!! :? !! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 3 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2004 tyle tez wiem-zileony niejestem ale ostano silnik rozpolawialem 4 lata temu i byla to jawka :mrgreen: codzi mi o takie wstrzyki jak np. zeby mi pprzypadkowo jakas sprezynka lub kulka nie wyleciala a ja nie bede nawet wiedzial ze byla Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 3 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2004 To Tylko byla taka Przestroga zebys se Karterów niezniszczyl tak jak ja :D :D :D Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 3 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2004 taa.. są taleńcia które rozbierają silnik śrubokrętem :D jak już ogołocisz silnik z wirnika i sprzęgła to odkręć wszystkie śruby łącznie ze sprężynką pod spodem silnika i połóż go na lewą strone, oczywiście zakładam że już olej spuściłeś, teraz musisz delkatnie zdjąć, ewentualnie odkleić jeżeli był silikon prawy karter, tylko żadnych śrubokrętów ani tym podobnych wynalazków. Prawy karter powinien zejśc bez większych problemów, zdejmuj go delikatnie, cała skrzynia i wał powinny siedzieć na swoim miejscu, jeżeli to Twój pierwszy raz to zobacz dokładnie jakie jest ułożenie poszczególnych elementów skrzyni żeby potem ją dobrze złożyć, ewentualenie zrób fotke :D skrzynia powinna wyjść też bez problemów, wał wyjmuj delikatnie, łożyska podgrzej opalarką albo nad kuchenką gazową/elektryczną tylko oczywiście z umiarem, nowe łożyska wkładaj w gniazda równomiernie, dobij je delikatnie jakąś rurką o średnicy nieco mniejszej niż średnica całego łożyska, hmm.. co tam jeszcze.. nie czyść karterów z resztek silikonu czy czegoś innego żadnym papierem ściernym, tylko benzyna ekstarkcyjna i szmatka, dlaczego to chyba wiesz jak byś czegoś nie był pewnien przy rozbieraniu to pisz, zawsze ktoś pomoże :D PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukasz Kozik Opublikowano 4 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2004 HejRozlozyc sinik jest dos latwo (mam to za soba, kilka dni temu skonczylem remont). Powaga pracy zaczyna sie przy skladaniu. Trzeba robic wszystko delikatnie i z wyczuciem. Odradzam mlotek, nawet gumowy. Lepiej wszystko podgrzewac, smarowac niz nwet popukiwac. Ja uzylem mlotka TYLKO raz... do podparcia sie po sknczonej pracy (w ostani piatek :D )Jak by co mam gg i od 14-22 jestem activ, wal smialo albo na mail, wszystko w profilu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 4 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2004 heh znam silnik prawie na pamiec :D tyle razy go rozbieralem :D elementy biegow wyciagaj razem tzn 2 walki z trybami walek po ktorym wodziki chodza i same wodziki powinno spoko wyjsc i nie rozwalic sie oczywiscie najpierw wyjmij dziwgnie zmiany biegow sprzeglo zakladaj tak jak napisali w ksiazce odpowiedniej dlugosci rurka wsunieta miedzy kosz a srube napedzajaca obrotomierz potem pozadnie dokrec ja kluczem i mlotkiem pozniej odkrec srube i wyjmij rukre bo juz nie bedzie potrzebna ja kartery rozbijam za pomoca aluminowiego walka i mlotka uderzam z wyczuciem w walek zdawczy zebatki i wal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.