Skocz do zawartości

Sport na wtrysku do lekkiej turystyki


Rekomendowane odpowiedzi

Swiece do VFR ok 50 zl za sztuke , duze przebiegi ?? tzn 300 tys ? bo te motocykle po 100 tys dopiero sa dotarte :D .Awaryjnosc tu nie wystepuje , o ile moto nie bylo katowane bezsesownie, a i tak wiele katow wytrzyma .Wersje Fi maja dosc delikatne mocowanie stelaza siodla do ramy , w razie pekniecia owego uchs w ramie, nie ma tragedii , mozna pospawac bo dostep jest dobry i wystarczy poluzowac caly stelaz a potem grubo zaspawc , mi niestety peklo jak i na forum VFR tez ludzie mieli takie przypadki, winne sa polskie drogi + przeladowanie bagazy ktore im nie sluza. Mocowanie widac po zdjeciu siodla i odsunieciu gumowego fartucha kolo baku.

 

Polecam VFR OC http://www.vfr-oc.pl/forum/index.php

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Droższe bo irydowe, w sklepach nawet 70 zł za sztukę wołają. Dwa lata temu w swojej 954 wymieniałem, wyszło mnie 200 za komplet z wysyłką przez Allegro.

 

Ja tez mam irydowe i dalem za nie cos kolo 60 zeta za sztuke.

Z tego co rozumiem to do f4i i jak piszesz 954 nie mozna wstawic nie irydowych swiec?

 

Swiece do VFR ok 50 zl za sztuke ... Wersje Fi maja dosc delikatne mocowanie stelaza siodla do ramy...

 

Ja za CR9EH/9 placilem cos 30 zeta za sztuke. Dopiero irydowe od NGK wyszly drozej.

A z tym stelezem to pierwsze slysze :icon_rolleyes:

Edytowane przez PaleSatan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co rozumiem to do f4i i jak piszesz 954 nie mozna wstawic nie irydowych swiec?

 

Nie wiem czy nie można, pewnie i można wkręcić nawet starą Iskrę. Ja jednak bym na pewno nie wkręcił innej niż irydowa, bo po pierwsze - instrukcja zaleca konkretny model irydowej, a po drugie - jest to na tyle rzadka wymiana, że po prostu nie chce mi się oszczędzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy nie można, pewnie i można wkręcić nawet starą Iskrę. Ja jednak bym na pewno nie wkręcił innej niż irydowa, bo po pierwsze - instrukcja zaleca konkretny model irydowej, a po drugie - jest to na tyle rzadka wymiana, że po prostu nie chce mi się oszczędzać.

 

O to mi chodzilo czy serwisowka tylko dopuszcza swiece irydowe.

 

A sam mam juz irydowki drugi sezon i zadnych problemow z nimi nie ma po tym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje po 24 tys ( chyba zwykile , nie irydowe ??? ) powodowaly ze zimne moto potrafilo sie zalac przy odpalaniu

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem zdecydowany na VFR Fi, spoko ze sie odezwalo paru włascicieli tych sprzetów. w razie jakis pytan bede na PW męczyć... :wink:

 

sprzet jest wygodny i niezawodny, wielkosciowo tez mi odpowiada (185cm/96kg) do tego jest rzadko spotykany, ma wtrysk (podobno bezobslugowy w sensie okresowej regulacji?), nawet te jeczenie rozrzadu może być ;) a regulator jak w kazdej hondzie - część eksploatacyjna...

za ok 10 kafli mam nadzieje ze na wiosne cos w znosnym stanie upoluje... chociaż juz teraz korci wykrzesać pare $ na pewna czarnule z allegro...

http://allegro.pl/item1332056707.html

 

w FI zawory reguluje sie płytkami?

Edytowane przez FhissT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli jednak nie mialbys nic przeciw gaznikowcom to polecam to co mam czyli CBR 900 SC33, do 10000zl znajdziesz motocykl w ładnym stanie, jak na sporta jest wygodny. W zeszlym miesiacu wracałem nim znad morza jakies 530km i da sie zyc :) Kolega tez ma SC33 i ciagle jezdzi ze swoja pasazerka i dla niej ten sprzet tez jest wygodny - oczywiscie jak na sporta. Moja kobieta tez nie narzeka ale mysle nad zakupem stelazyka/trzymajki dla pasazera zeby przy malej predkosci w miescie odprezyla sie i mogla wyprostowac plecy. Rocznik 1998/99, silnik elastyczny bo duza pojemnosc, śmocy tez ma i fajnie ją oddaje, trwały ekonomiczny i jak masz cierpliwosc i narzedzia to sam bedziesz mogl serwis przeprowadzic np. regulacja zaworow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

z racji zamieszania w układzie finansowo-motocyklowym i trafienia na ogłoszenie koncepcja VFR 800fi odżyła...

 

z tego co widzę to koszty utrzymania VFR'y są do ogarnięcia, rzadkie przeglądy, ogólna niezawodność, apropos spalania to słyszałem różnie od 6 d 9, pytanie jak wyglądają czynności serwisowe, czy moto należy do tych, w których wymiana świeć, regulacje zaworów wiążą się z demontażem połowy silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

spalanie udalo mi sie zejsc do 5 , ale to jazda 80 km/h , meczaca przy tej pozycji...max mialem 10 , ale to jazda z calym bagazem ( zabralem pol domu w sakwy) na A4 , maneta do konca i max 200 lciala ( normalnie 250) - tak jechalem dobre 300 km

 

rgegulacja zaworow wymaga zdjecia chlodnic , ogolnie przednie cylidnry maja dosc ciasno , a tylnie skutecznie robia jaja na twardo :) - male wibracje przy 3-4 tys i 6-7 tys - do normalnej jazdy nie trzeba jej wyzej krecic , aczkolwiek powyzej 7 dostaje drugie zycie :)

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...