jarumir9 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 (edytowane) tak jak w temacie nie wiem dlaczego się tak grzeje .woda w chłodnicy gotuje się po 10 minutach przejażdzki co może być pzyczyną mój moto to yamaha rd 80 lcII Edytowane 25 Września 2010 przez jarumir9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Płyn chłodniczy jest? Czym masz zalane? Chłodnica czysta? Regulowałeś gaźnik w ostatnim czasie? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Zmień tą wodę na płyn chłodniczy, sprawdź pompę, sprawdź żeberka na chłodnicy, sprawdź szczelność układu chłodzenia. Jeśli jest w nim dziura lub gdzieś ucieka ciśnienie to chłodziwo będzie się szybciej gotowało. Układ w tym sprzęcie powinien wytrzymać do 1 atmosfery a korek powinien mieć nabity numer 0.9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarumir9 Opublikowano 25 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 (edytowane) wszystko jest szczelne bo jak mi sie woda zagotuje i jak odkręcam korek to wystrzela go a z płyne m próbowałem żeberka też są w porządku. pompy sprawdzałem dzisiaj wszystko chodzi jest obieg w chłodnicy. ja myśle że to od cylindra bo cylinder mi się najbardziej grzeje silnik normalnie może czas wymienić tłok i pierścienie i zrobić szlif cylindra ????? Edytowane 25 Września 2010 przez jarumir9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 ja myśle że to od cylindra bo cylinder mi się najbardziej grzeje silnik normalnie może czas wymienić tłok i pierścienie i zrobić szlif cylindra ????? :biggrin: :banghead: Sprawdź jaki masz kolor świecy i wyreguluj gaźniki. Zalej płynem chłodnice. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarumir9 Opublikowano 25 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 świeca była czarna ale ją wyczyściłem dzisiaj ale mówie przecież że prubowałem z płynem a gaźnik już regulowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 (edytowane) Kamsel łączę się z Tobą w bólu ale warto koledze wyjaśnić jaki to ma związek :icon_mrgreen: Jurimir - Źle wyregulowany silnik podaje za dużo powietrza przez co mieszanka jest uboga w benzynę którą nieco schładza spaliny, świecę i ścianki cylindra. Dlatego wszystko się mocno grzeje a zwłaszcza wydech. Dodatkowo. Woda wrze w 100 (105 pod ciśnieniem) stopniach Celsjusza a płyn w ok 130-140. Teraz wiedząc, że optymalna temp. pracy silnika to ok 89 stopni czyli ciut ponad połowa skali wskaźnika temperatury jesteś na najlepszej drodze żeby rozwalić silnik. Czujesz ? Rozumiesz ? Edytowane 25 Września 2010 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarumir9 Opublikowano 25 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 mieliście racje chodzi o gaźnik źle jest ustawiony zła mieszanka i dlatego się grzeje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 termostat nie otwiera ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 W takich piździkach są termostaty? Ja w exc nie mam w klx tez nie mam i w crm tez nie miałem :D Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 (edytowane) Ma :) W głowicy po stronie kopa. A Ty jak nie miałeś to chyba o czymś nie wiedziałeś :D Mogę się mylić no ale :wink: P.S Szoti, kwestia jest gotowania się chłodziwa a nie silnika :) Tam czujnik temperatury wskazuje temp. najbliżej komory spalania a tutaj jest przypadek bulgotania w chłodnicy. Edytowane 30 Września 2010 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Ma :) W głowicy po stronie kopa. A Ty jak nie miałeś to chyba o czymś nie wiedziałeś :D Mogę się mylić no ale :wink: Na pewno nie mam, w pamięci już te silniki moge rozerbać na atomy wraz z całym motorem ;) Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 W takich piździkach są termostaty? Ja w exc nie mam w klx tez nie mam i w crm tez nie miałem :D Wiadome ze nie było bo to są większe pojemności do latania po terenie a tych małych są ; ) juz tłok przez termostat w Mtx posadziłem .; ]pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarumir9 Opublikowano 2 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 problemu grzania się motocykla już nie mam wyczyściłem gaźnik złożyłem wyregulowałem i jest już okej :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.