Domi93 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Niestety witam po raz kolejny. Postaram się sprawe naświetlić jak najdokładniej potrafię. Było sobie suzuki TS 50 powietrzniak po szlifie cylindra, tłoku nowy, pierścieniach itd. Pośmigałem sobie na nim AAAŻ miesiąc poczym zaczęło coś w nim strzelać, parchać, prychać itd. To mówie pewnie gaźnik i świeca. Wymiana i czyszczenie gaźnika nic nie daly więc mówie sobie trzeba rozebrać i wymienic simmery przy okazji bo ciągnął z korby. No to rozebrałem, zmieniłem łożyska wału, wszystkie simery, wsadziłem, odpaliłem i palił jakieś 3 min, potem jak by coś przelecialo przez komore spalania albo przyklinowało tryby wiec zgasiłem. 30 min potem probuje odpalić i echo... Ale za to słychać przy GMP i DMP takie jakby "cykanie" i czasem sie kopka klinuje. Naprawde nie wiem juz o co chodzi. Moja złość jest niepojęta gdyż musze 3 raz wyciągać silnik więc generalnie mam już dosyć... Jakieś pomysły, rady albo coś? Tylko prosze nie pisze "Wypier*** to na złom" bo naprawde chciałbym go odratować ale powoli kończą mi sie pomysły co jeszcze trzeba wymienić żeby działał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Zmierz kompresje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
platek Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 co do strzelania ,prychania itp to zmien swiece bo moze ta przebicia dostala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.