Skocz do zawartości

TS 50 ciąg dalszy


Domi93
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety witam po raz kolejny. Postaram się sprawe naświetlić jak najdokładniej potrafię. Było sobie suzuki TS 50 powietrzniak po szlifie cylindra, tłoku nowy, pierścieniach itd. Pośmigałem sobie na nim AAAŻ miesiąc poczym zaczęło coś w nim strzelać, parchać, prychać itd. To mówie pewnie gaźnik i świeca. Wymiana i czyszczenie gaźnika nic nie daly więc mówie sobie trzeba rozebrać i wymienic simmery przy okazji bo ciągnął z korby. No to rozebrałem, zmieniłem łożyska wału, wszystkie simery, wsadziłem, odpaliłem i palił jakieś 3 min, potem jak by coś przelecialo przez komore spalania albo przyklinowało tryby wiec zgasiłem. 30 min potem probuje odpalić i echo... Ale za to słychać przy GMP i DMP takie jakby "cykanie" i czasem sie kopka klinuje. Naprawde nie wiem juz o co chodzi. Moja złość jest niepojęta gdyż musze 3 raz wyciągać silnik więc generalnie mam już dosyć... Jakieś pomysły, rady albo coś? Tylko prosze nie pisze "Wypier*** to na złom" bo naprawde chciałbym go odratować ale powoli kończą mi sie pomysły co jeszcze trzeba wymienić żeby działał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...