didek916 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 (edytowane) Witam, mam problem z moim ktm'em exc 200 2004 rocznik, otóż gdy ostanio zalozylem kola supermoto i wybralem sie na dluzsza przejazdke po pewnym czasie strasznie zaczelo sie kopcic z tlumika, po zgaszeniu motocykla dalej wydobywal sie dym ale juz w tedy w malej ilosci, sadze ze po prostu olej sie zapalil ale problem ten nie ustepowal przez dlugi czas i troche mulil mi motocykl (pozniej przeszlo) zastanawiam sie czy jest czym sie martwic ? zanim jeszcze przeszlo to kopcenie zaczal sie inny problem; silnik zmienil swoj dzwiek na bardziej taki .. metaliczny.. stalowy nie wiem jak to nazwac .. motocykl nie stracil mocy moze minimalnie ale silnik brzmial bardzo dziwnie, czasem dzwiek wracal na chwilke do normy ale przez wiekszosc czasu brzmial bardzo inaczej niz zwykle, po powrocie sprawdzilem sprezanie ponad 13 atmosfer .. nie wiem czy to nie za duzo .. rozkrecilem motocykl tlok i cylinder w nie najlepszym stanie ale w serwisie ktm'a w krakowie powiedziano mi ze powinien jeszcze troche obleciec i to na pewno nie przez to .. korbowod reka nie ma wyczuwalnych luzow .. zastanawiam sie co moze byc tego przyczyna, i czy ta poczatkowe kopcenie ktore bardziej przypominalo zapore dymna mogla miec na to jakis wplyw ;/ aktualnie motor stoi rozkrecony i nie wiem co go boli :( pozdrawiam didek EDIT: literowka Edytowane 22 Września 2010 przez didek916 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rejdzik Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Ciągnie ciecz? Ciągnie olej przez simmer od strony sprzęgła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.