dyziowg Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 http://www.apriliaforum.com.pl/ zerknij tutaj. Falco to bardzo podobna konstrukcja, ten sam silnik i osprzet. Moto ma kilka podstawowych wad ktore warto (trzeba) poprawic aby uniknac niemilych niespodzianek (poprawic ladowanie akku m.in). W rsv odpada "koniecznosc" wymiany amortyzatora. Problem niestety lezy w czesciach, czasie oczekiwania, dostepnosci ich cenie i servisie. Tutaj jest w miare ok, choc trzeba poczekac 2 dni dluzej i wydac kilka funtow wiecej, ten sam dealer zawolal sobie 2x wiecej za kontrole zaworow w falco niz w mojej poprzedniej sv650, na szczescie znalazlem kogos kto zrobi to w normalnej cenie. W PL (bez obrazy) moze byc gorzej. Poszukaj watku Tartan falco na forum aprilia, staram sie go utrzymywac na bierzaco, a ekipa z rsv tez tam jest. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 A mozesz napisac cos wiecej o RSV kumpla?? Jak tam z awaryjnoscia, spalanie itd?? Albo dac jakis namiar do kumpla na priv? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Zapytam go, jak pozwoli to Ci dam numer telefonu. Z tego co wiem, a ma ją już 3 sezon, to oprócz jakiś pierdół nic się nie dzieje, a co do spalania to nie wiem bo i po co. Nie wiem czy nie będzie chciał jej sprzedać. http://picasaweb.google.pl/MPyuby/Safety#s...745174304112946 To to chyba bedzie Mille R, z przodu Ohlins, z tylu pewnie tez, zreszta we Falco mam Ohlinsa z Mille :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Zapytam go, jak pozwoli to Ci dam numer telefonu. Alternatywnie moze byc gg :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Ivan wrzuć do tego worka jeszcze SP-1 i TLR pod McDonkiem za wiele tego sie nie kręci a fun dajazajebisty a dzwięk kruszy mury :) chyba, że TRX 850 ale pewnie w tym przypadku power za mały. Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Ivan wrzuć do tego worka jeszcze SP-1 i TLR pod McDonkiem za wiele tego sie nie kręci a fun dajazajebisty a dzwięk kruszy mury :) chyba, że TRX 850 ale pewnie w tym przypadku power za mały. Pzdr. O cholera, ktos tu fure zmienil :) Troszke inny klimat co nie? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 SP to jednak inna polka cenowa, TLRa w dobrej cenie mozna kupic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Dokladnie... Honda zupelnie poza moim zasiegiem. A TLr jakos nie specjalnie przypadla mi do gustu. Mialem okazje jezdzic i rzeczywiscie jebniecie jest niesamowite. Przegldajac ogloszenie tak czy siak na dobrego Dzinksa braknie mi kasy. Wiec pozostaje Wloch ewentualnie mozna do rozwazania dorzucic Thunderace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Thunderace bardzo dobre moto, zreszta jak kazda yamaha :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 za 10 tys to bys jeszcze cbr 900 sc 33 kupil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Gix spieprzy na prostej, za to winkle należą do RSV. Zasadnicze pytanie: jak jeździsz? Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Zasadnicze pytanie: jak jeździsz? Jesli masz na mysli umiejetnosci to nie mi to oceniac... Ale nie jestem zwolennikiem odcinki na prostych a pi*dy w zakretach. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Nie szukam turystyka :) Pozycja schodzi na drugi plan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 ee bez przesady z ta pozycja wygoda czasem sie przydaje jesli na 1000 k1 siedzi sie tak samo jak na k1 600 to ja dziekuje tl przy nich tl est wygodny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Temat mozna zamknac. Bo dlugich rozwazaniach jednak jest Wloch :icon_twisted: Dzieki wszystkim za rady i sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.