ares Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Jak ustawić zapłon w elektronicznym układzie zapłonowym :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 a wiec: Do prawidlowego wykonania czynności bedziemy potrzebowali: a/ czujnik zegarowy wkrecony w zamiast swiecy zaplonowej b/ kontrolka lub miernik Wkrecamy czujnik zegarowy w miesjce swiecy, a nastepnie ustawiamy tlok 2,5-3 mm przed GMP. pod zaciski cewki wys napiecia podlanczamy kontrolke.Nastepnie luzujemy podstawe przerywacza lub tez czujnika halla przy zaplonie elektronicznym. Krecimy delikatnie w lewo-prawo wczesniej poluzowaną podstawą do momentu zgasniecia kontroli -- wtedy nastepuje przeskok iskry na elektrodach swiecy. Przy ustawianiu zaplonu wlóz swiece w fajke. Ps. przemieszczając podstawe przeciwnie do ruchu wskazówek zegara zaplon zostaje przyspieszany natomiat jesli przemieszczemy podstawe w prawo zaplon opózniamy TO by bylo na tyle. Mam nadzieje ze wszystko jasne. powodzenia. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 30 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2004 a/ czujnik zegarowy wkrecony w zamiast swiecy zaplonowej W Jeżdżę motocyklem MZ jest opisany zderzak tłoka może być takie coś zamiast czujnika zegarowego Zderzak tłoka najlepiej jest wykonać ze starej uciętej świecy zapłonowej oraz śruby M10/80. W celu odpowietrzenia cylindra gwint śruby można zfrezować płasko wzdłuż śruby lub śrubę przewiercić wzdłuż. Teraz pytanie na jakiej zasadzie działa taki ZDERZAK :?: i kiedy będe wiedział że tłok będzi znajdować się 2,5-3 mm przed GMP :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 3 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2004 a wiec : ustalasz GMP tloka, wkrecasz srubę tego zderzaka az oprze sie o tlok, nastepnie cofasz o jakas tam wartosc tlok, wkrecasz srube zderzaka o te 2,5-3 mm , "wędrujesz" z tlokiem do góry (ma sie oprzec na srubie) --- w momencie zetkniecia sie tloka ze srubą ma byc iskra. mam nadzieje ze pomoglem. pozdro, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 8 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 Mam takie pytanko: Jak podłacze zarówke do cewki to ona powina cały czas swiecic tylko w jednym miejscu powina zgasnac i w tym własnie miejscu nastapił zapłon (tak mi sie wydaje), a umnie zarówka mruga wystarczy leciutko przekrecic wałemzacznie swiecic jeszcze troszke i gasnie itd. Tak powino byc czy nie? Z góry dzieki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 9 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 A jaki masz ten zapłon elektroniczny? Bo ja z firmy Prameti. I tam odbywa się to wszystko nieco inaczej niż w metodach opisanych powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 9 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2004 Ja mam mechaniczny przerywacz ale dokupiłem moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.