bartek29 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Witam serdecznych kolegów mam problem z moim nowym nabytkiem Nie chce sie wkręcać na wysokie obroty muli przy tym i przerywa sprawdzałem zawór wydechowy nie jest zatarty otwiera sie świeca wymieniana gazior regulowany czyszczony poziom paliwa tez sprawdzany i nadal to samo. może ktos wie do czego jest regulacja zawora po lewej stronie co i jak sie nia reguluje. no i w gazniku tam jest czujnik polozenia przepustnicy?? Proszę o pomoc nie wiem juz za co mam sie zabrac dodam ze tlok nowy korba tez. czekam na jakies pomysły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 A jak wygląda sprawa z tłokiem ? Ile mth ma nalatane ? Może już po prostu czas na niego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 po takiej przejażdżce z zamulaniem świeca jaki ma kolor? czy motocykl strzela też przy tym? Zawór membranowy sprawdziłeś? ta śruba to regulacja składu wolnych obrotów. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 KOLEGO"bananek" Tłok nowy!! Po takiej przejażdżce swieca jak dobrze pamietam czarna ale nie jestem pewnien w 100% teraz jestem w delegacji i nie mam jak tego sprawdzic w wydech nie strzela a membran jeszcze nie sprawdzałem ale to zrobię jeszcze ze może stator jest uwalony przy wysokich obrotach nie daje tyle napięcia ile powinien co o tym myślicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 (edytowane) Rzeczywiście, nie doczytałem, mój błąd. Membrana cała ? Może spróbuj opuścić iglice jak świeca czarna ? A w ogóle jak filtr powietrza ? Czysty i odpowiednio nasączony olejem ? Edytowane 24 Sierpnia 2010 przez bananek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 sprawy iglicy poziom paliwa wszystko przechodziłem membranki całe Jaka przerwa ma byc miedzy membranka a korpusem?? wydaje mi się ze to moze byc STATOR co wy na to proszę o pomoc :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Membranki mają szczelnie dolegać to korpusu bez żadnego luzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Membranki ok co dalej ?????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Zobacz czy bez filtra powietrza będzie jakaś rożnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 A co to niby da?? ze bez filtra?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 bez filtra będzie uboższa mieszanka i jeśli go przylewa to może być lepiej. Na luzie też przerywa? Problemy elektryczne zazwyczaj objawiają się strzelaniem z wydechu czy gaźnika. Stator możesz sprawdzić zwykłym miernikiem prądu podpinając się do kostki i obserwując napięcie w czasie pracy silnika. Kolega tak miał w XL 600 że przy wyższych obrotach napięcie spadało i motocykl przerywał i strzelał przy tym jak CKM. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Tak bez filtra będzie uboższa mieszanka ale przecież jest śruba do regulacji więc wydaje mi zie ze to na nic bo kwestie tego typu już zostały sprawdzone na luzie tez przerywa. wiem ze stator można sprawdzic zwykłym miernikiem ale to nie zawsze daje rezultat juz mi sie wykonczyły pomysły czekam na wasze z góry wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 No ale śruba działa tylko na biegu jałowym powyżej 1/4 otwarcia przpustnicy nie ma żadnego wpływu na prace silnika,do 3/4 za regulacje mieszanki odpowiada iglica a powyżej dysza głowna . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 dokładnie tak jest. Ale zamiast zdejmować filtr przejedź się z zakręconym kranikiem, jeśli zacznie się poprawiać to cały czas go zalewa (czarna świeca) Zmierz ten prąd ze stojana, jeśli chodzi o czujnik przepustnicy jak sprawdzałem kilka razy to nie było róznicy odczuwalnej w jakiej jest pozycji. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Sprawdzę z tym kranikiem zobaczymy co sie okaże teraz tak mi sie przypomniało ze chyba tam sa większe dysze w gazniku ale chyba by to nie stanowilo problemu jak wczesniej było ok. w manualu widze ze tam na tej cewce ma byc 200v tylko przy jakich obrotach?? wartości wzrastaja chyba wzgledem obrotów niee wiem pamietam jak w xr 600 sprawdzalem wydawało sie wszystko ok a jednak ststor byl trachnięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.