Gość Łukasz Kozik Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Hej. Moze mi ktos powiedziec jak powinna wygladac kolejnosc i ulozenie wodzikow w skrzyni ETZ 250. Rozebralem to to i nie dalo sie zlozyc zgodnie ze schematem silnika. Wyglada ze jest dokladnie odwrotnie. Teraz jakos to zrobilem ale musze sie upewnic prze uszczelnieniem karteow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Witam! Po pierwsze te dwa wygladajace podobnie ida na zewnatrz (i ustawiaja kola walka zdawczego), a trzeci w srodek (ustawia podwojne kolo na walku glownym). Najprostszy sposob to wziac wodziki i element, ktory nimi steruje (ten ciezki walec z nacieciami, w ktore wchodza wodziki) i dopasowac tak zeby sie dalo nim obrocic, czyli zeby podczas obracania walcem wodziki nie mialy mozliwosci zetkniecia sie ze soba i tym samym zablokowania walca. Wychodzi to tak, ze bolce w wodzikach zewnetrznych sa blisko srodkowego wodzika. Mniej wiecej tak powinno to wygladac: wodziki|___ . _| |_ . _| .|_ . ____|. . . |_| . . .|_| . . .|_| <-- bolce wystajace z wodzikow ____ . ____ . ____ . _____ . . . |_| . . .|_| . . .|_| <-- wciecia w walcu walec Najlepiej jest zlozyc kartery wstepnie bez uszczelniania i sprawdzic czy wszystkie biegi sa, bo roznie bywa, ewentualnie mozna sprawdzic na skrzyni wlozonej w jeden karter. Mam nadzieje, ze pomoglem chociaz troche. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukasz Kozik Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 HejDzieki za info. Potwierdziles moje przypuszczenia WIELKIE dzieki !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.