Kamil Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2004 Witam Niedawno wkladalem wszystko nowe do silnika , tlok , pierscienie , wał , łożyska niemieckie i Japoński i jest problem , taki ze dzis zaczelo mi coś stukać w silniku cos w cylindrze , podejżewam ze luz Tłok vs Sworzeń jeste tego przyczyną , ale czy to normalne żeby Swirzen tak szybko wyrobił otwor w Tloku ?? Sworzen w wale siedzi mocno i wogole sie nierosza , jak zdjalem iskrownik i pokręcilem magnetem w lewo i prawo to czuc było że jest spory luz ale czemu to sie tak szybko wyrobilo ;) ???? dzienie robilem od 30 km do 110 , w smingusa zrobilem 100 km <lol> trza bylo dziewczyn szukać i polewac ;d;d tak ogolnie wychodzi z 1000 km moze wiecej .... ale i tak nie powinno sie to tak wyrobic :D czemu tak jest ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz-KX80 Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 Może powinieneś kupować części od jednego dealera i te części powinny być orygonalne. Na częściach nie oszczędza sie pieniedzy. miałeś kopione jakąś lipe i ci sie zużyło ale nie chce mi sie w to wierzyc. 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komarek89 Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 coś słaby ten tłok był, albo swożeń nie ten, nastepnym razem w jednym sklepie kupuj wszytskie częsci, a przynajmniej taj samej produkcji do jednego podzespołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 Mateusz może mieć racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 12 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 Jak niezwiekszalem mocy to tak sie nierobilo ;d teraz jak jest o wiele mocniejszy w to bardziej szarpie na biegach no i jak sie ma wiecej mocy to zrywy sie czesciej robi <lol> ale cotam polski rzemieslniczy tlok jest troche zaslaby ale niemam z kad wziac orginalnego , a moze by od simsona pasowal :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostry Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 Raczej by nie pasowal... A czym jezdzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 12 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 Ogar 200 Turbo :lol: :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 ...moze przykatowals, zamiast docierac... 30-100km dla nowego silniczka ... :roll: Sprawdz czy to nie przypadkiem pierscien na kolanku halasuje.teraz jak jest o wiele mocniejszy w to bardziej szarpie na biegach no i jak sie ma wiecej mocy to zrywy sie czesciej robi Ogar szarpie ? :) lol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 ale cotam polski rzemieslniczy tlok jest troche zaslaby To go wygrzej i będzie gitt, Oryginalny tłok możesz dostac juz tylko w czechach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 orginalny tlok widzialem na giełdzie u siebie w miescie. facet chcial za niego kosmiczne pieniadze. a na 2 raz kupuj czesci w miare dopasowane od zaufanego sprzedawcy itp itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostry Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 Tak, czy siak czesci do Ograow sa bajecznie tanie, wiec ich wymiana nie boli tak bardzo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.