Kubo Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Witam, Jestem posiadaczem tego właśnie modelu Virago. Niewiem jak u Was, ale u mnie zdarzło się coś takeigo, że niedziałała rezerwa. Na poczatku myślałem, ze któraś rurka wychodząca z baku rezerwy jest zatkana, ale wyciągnąłęm, przedmuchałem i dalej nic. Wiec następne co pomyślałem... KRANIK, wyciągnąłem, przeczyściłem, znó pojeźdizłęm i rezerwa dalej NIEDZIAŁA. Wtedy się BARDZO wqrzyłęm i spóściłem całą benzynę z baku. Po spószczeniu wyjąłem zbiornik rezerwy i okazało się, ze w owym zbiorniku powinna być taka rurka, którą zasysane winno być paliwo jako rezerwa, a ze tej rurki niebyło, to poprostu po skończeniu się paliwa w baku normalnym, motocykl niestawał, bo paliwo leciało z baku rezerwy(takim drugim wyjściem). Po dokupieniu rurki wypełniłem bak tak, ze rezerwa była full, a normalny bak ledwo co, przejechałem 15km i motor zgasł. Stanąłem, przełączyłęm przyciskiem na rezerwę i myślę... Uda się czy, nie?? Zapalam i....UDAŁO SIĘ. Czyli jesli macie takei same problemy, to oznacza to, zę musicie postąpić dokałdnie jak Ja.Wątek ten stworzyłęm dlatego, ze chodząc po starszych postach o Virago natknąłem się nieraz wła.śnie nba ten problem, a ze GO rozwiązałem, to pomyślałem, zę Wam się to także przyda. Innym dziwnym zachowaniem Virago535, jest dla mnie dzwonienie w silniku, ale tego jeszcze niewyjaśniłem i także na forum jednoznaczengo wyjaśnienia nie było, wiec albo sam poszukam jak będę w pełni sprawny, albo moze któryś z Was juz TO rozpracował?? Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam, Kuba 8) Cytuj Poszukujesz ubioru, części eksploatacyjnych?Zapraszam -> http://www.facebook.com/bimotohttp://moto.allegro....hp?us_id=681059 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 czesc skoro mowa o rezerwie paliwa pozwole sobie na na kilka wskazówek dotyczących mechanizmu elektromagnetycznego ,który przełancza rezerwe w zbiorniku.Po pierwsze podczas załonczonego zaplonu przelaczenie w pozyzje rezerwy ,powinno byc słychac dzwiek przełączenia jezeli głucho to sprawdzamy połaczenie elektryczne w kostce pod siedzeniem ,jezeli jest tam napięcie i nadal nieslychac dzwieku przełączenia w zbiorniku ,to musimy wyciagnac zbiornik paliwa ten pod siedzeniem ,pod zbiornikiem jest takie ustrojstwo mocowane na wkrety i śróbe z nakretka własnie w nim znajduje sie elektrozawór z tłoczkiem on jest odpowiedzialnu za przełaczanie .i oco chodzi ano o to ze często zaśniedzieje, aluminium sie utlenia ,ja rozbieram takie zeczy i na czesci pierwsze i za pomocą wd 40 pieknie sie czysci przywracajac ruch elementom .po złozeniu podłaczcie pod zasilanie i sprawcie dzialanie jesli ok to zamontowac do zbiornika wlac troche paliwa celem sprawdzenia szczelnosci TO WAŻNE BO JAK ZUPA BEDZIE KAPAC NA PUCHE TŁUMIKA TO POZAR I PARE BANIEK W PLECY.jesli ok zamontujcie zbiornik w moto i problem macie zgłowy .nowy elektrozawór koszt ok 700 zl w serisie .a wd 40 .12 zl i własna inicjatywa powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Dodam, że oby wyjąć zbiornik trzeba rozebrać pół motocykla. I druga sprawa, żeby mieć pewność szczelności mechanizmu rezerwy powinno się wymienić uszczelkę. W ostateczności podrasować silikonem. A na koniec jeśli wyjęty jest elektrozawór to powinno się nasmarować cały mechanizm smarem (dobrym !), a nie tylko WD 40. To zaowocuje w przyszłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.