Chopper59 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Siemano wszystkim mam mały problem ze swoim ZRX1100 o tuż to że dużo pali to wiedziałem jak go kupowałem ale od pewnego czasu to już przegina przy jeździe 120km/h wpierdala po 10L!!! o 200 wole nie wspominać bo pospadacie z krzeseł :icon_eek: Ratując się podpiąłem Waku Morgana słupkowe i dawaj skala od 10 do 100 na słupkach i jedziemy 1gar 20, 2gar20,3gar po niżej 10,4gar 20 wyregulowałem wszystkie na 30 i niby lepiej ale nadal wskaska na obr.lekko nie równo chodzi a spalanie nie wiele się zmieniło :icon_evil: a dodam że świeczki nowe i filtr powietrza też.komin mam seryjny.Koledzy ratujcie czego się tu złapać żeby było te seryjne spalanie czyli przy ostrzejszej jeździe trochę ponad 8L na 100km a nie na 50.z góry dzięki za każdą cenną poradę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Przecinek Ci się chyba zepsuł :icon_rolleyes: o tuż to :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Mam co prawda ZRXa 1200 ale to prawie taki sam silnik. Przy "ekonomicznej" jeździe do 140km/h czyli do 5tys obrotów wyrabia się w pieciu L z kawałkiem. 5,4L/100h. 10L nie wyszło nawet na autostradzie z manetką odkręconą cały ( prawie ) czas na maxa. Aczkolwiek już było blisko bo wychodziło ponad 8L/100km. Ale nigdy 10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.