Skocz do zawartości

Jest czy Nie-Lambda w Cbr929


Rekomendowane odpowiedzi

Witam pytanko jak w temacie,patrzylem na wielu forach i malo co o tym jest wiec nie odsylajcie do wyszukiwarki.Jakie sa objawy jesli sonda zostala usunieta,czy w orginale odcina zaplon przy jakims zakresie obrotow a w trybie awaryjnym bez sondy nie?jaka moze byc roznica w pracy silnika?W tej chwili mam sonde zalozona jako zaslepke w kolektorze-uciete kable.Na wyswietlaczu nie mam wyswietlanych zadnych bledow typu FI czy migajace kontrolki.Zalezy mi na doprowadzeniu sprzeta do używalnosci,prosilbym o opinie ludzi co sie z tym spotkali.Jest to wersja z 2000r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sondę masz a ja tylko wyjmiesz to moto będzie spalać więcej paliwa,i komp będzie wyświetlał błąd (FI).

Jeśli miałeś sondę a błędu nie masz to może ktoś zastosował eleminator sondy lambda stosuje się takie do power commandera jak się wywala sondę i egcv.Najgorzej jak ktoś tylko w liczniku odciął aby fi nie świeciło :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to wyglada ze mam wersje bez.Kolektory mam z przepustnica seryjne stad miejsce na sondę ale komin juz nieorginalny Ixila stad uzyto jej jako zaslepki.Blędu Fi tez nie wyswietla power commandera nie mam pewnie cos tam ma wpakowane zeby zastapic sonde.Dzieki za uspokojenie sumienia :buttrock: ,juz sie balem ze trzeba bedzie nową Lambdę brac..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...