Skocz do zawartości

Honda CBR 1000F


Rekomendowane odpowiedzi

Witam od niedawna jestem posiadaczem Hondy CBR 1000 i od zakupu wszystko było ok ale od paru dni jak ja odpalę i na wolnych obrotach pracuje na dwóch cylindrach a jeśli dodam gazu do ok 2 tyś to jest ok ciekawi mnie to ze nie pracują dwie świece z tej samej cewki. Czy może to być wina cewki przewodów??

Czekam na wasze odpowiedzi POZDRAWIAM

 

Pomoże mi ktoś czekam na wasze porady Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem fajki cewki są ok tylko gdy chciałem odkręcić świece zauważyłem ze na 2 cylindrze jest tulejka tzn świeca wbita czy coś takiego i nie mogę jej wykręcić i teraz mam do was ogromną rade, doradźcie mi czy motocykl sprzedać czy zdejmować gore i próbować wstawić tulejkę nie chce wpaść się na koszty :banghead: doradźcie mi co mam zrobić :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doradźcie mi czy motocykl sprzedać czy zdejmować gore i próbować wstawić tulejkę nie chce wpaść się na koszty :banghead: doradźcie mi co mam zrobić :notworthy:

a co myślisz o sprzedawcy , który sprzedał Ci te moto nie mówiąc o zniszczonych gwintach? Teraz zastanów się czy również chcesz być takim @#$%&... Jeśli zmieści się tulejka pomiędzy zaworami to koszt nie będzie wcale duży. Jeśli nie zmieści się to szukasz głowicy - może być nieuzbrojona. Do tego nowa uszczelka pod głowicę i moto śmiga ;)

 

Pozdro all :flesje:

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki i jeszcze mam jedno pytanko bo szczerze powiem pierwszy raz mam do czynienia z takim silnikiem wcześniej miałem Suzuki GS 850 ale przy silniku nic nie robilem i teraz moje pytanie jak najlepiej zdjąć górę krok po kroku żeby czegoś nie odwalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki i jeszcze mam jedno pytanko bo szczerze powiem pierwszy raz mam do czynienia z takim silnikiem wcześniej miałem Suzuki GS 850 ale przy silniku nic nie robilem i teraz moje pytanie jak najlepiej zdjąć górę krok po kroku żeby czegoś nie odwalić

Serwisówka prawdę Ci powie. Masz w niej krok po kroku co i jak ;)

Za pierwszym razem jest strasznie, każdy kolejny coraz łatwiejszy. Powoli na spokojnie, przede wszystkim z głową rozbierzesz i złożysz.

Pozdro all :flesje:

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...