rino668 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 (edytowane) WITAM WSZYSTKICH. MAM TAKI PROBLEM Z MOJĄ SHADOWĄ 800, JECHAŁEM SOBIE OSTATNIO I ZACZEŁA MI POWOLI PRZERYWAĆ POTEM JUŻ BYŁO TYLKO GORZEJ WALIŁ W TŁUMIK I GASŁA BEZ SSANIA NAWET NA GORĄCYM SILNIKU. WYMIENIŁEM ŚWIECE I NIC TO SAMO, RAZ CHODZI ŻLE NA JEDNYM GARZE POTEM NA DRUGIM NA PRZEMIAN, KOPCI NA BIAŁO ALE W TŁUMIKU NIE MA ANI WODY ANI OLEJU. JAK ROZEBRAŁEM BOCZNĄ POKRYWĘ POD SIEDZENIEM TO ZAUWAŻYŁEM PRZYPALONĄ KOSTKĘ ŁĄCZĄCĄ SILNIK Z REGULATOREM NAPIĘCIA. WYMIENIŁEM TĄ KOSTKĘ BO JAK ODPALIŁEM NA TATEJ TO SIĘ ISKRZYŁO. TERAZ JAK JĄ ODPALĘ TO CHODZI TYLKO NA SSANIU I NA MINIMALNYCH OBROTACH PO DODANIU GAZU GAŚNIE. NIE WIEM ALE MYŚLE ŻE MA SŁABĄ ISKRĘ NA ŚWIECACH, PROSZĘ O POMOC W TEJ KWESTI BO NIE WIEM CO NAJPIERW WYMIENIĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edytowane 13 Lipca 2010 przez rino668 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavello Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 jak z tłumików wali biały dym to niedobrze . Może to świadczyć o uszkodzonej uszczelce ( uszczelkach ) głowicy i płyn chłodzący dostaje się do silnika Sprawdz najpierw dwie rzeczy - olej w silniku jak jest kawa z mlekiem tzn , ze jest tak jw - kompresję na obu cylindrach na zimno i na ciepło Słaba kompresja to słabe pierścienie A jaki ma przebieg motocykl PS zapisz się też na forum HONDY SHADOW ( pkt.1 powitalnia ) www. shoc .org .pl na pewno koledzy Ci pomogą Powodzenia :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rino668 Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 (edytowane) witam. olej w silniku jest normalny, woda w układzie chłodzenia na swoim miejscu nawet centymetra ubytku nie ma, nie wiem dlaczego ale jak jest zaciągnięte ssanie na maxa to chodzi równo i delikatnir kopci tylko przy dodaniu gazu zaraz gaśnie. Fakt muszę sprawdzić kompresję ale muszę pożyczyć sprzęta do tego. dziwi aby ta skopcona kostka od układu zapłonowego łocząca się z modułem . a przebieg to ok 40 tys km Jeśli można to proszę o więcej wskazówek Pozdrawiam Edytowane 14 Lipca 2010 przez rino668 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavello Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 to faktycznie dziwne jeżeli nowe świece , poprawiona kostka , olej ok. płynu nie ubywa to nie wiem co może być opisz jak to było ile km było normalnie . A jak wygląda sprawa z regulatorem ? one są bardzo czułe na zwarcia - więc jak coś się porobiło to może tu jest przyczyna . Odpala - więc to nie jest ani moduł zapłonowy ani świece . Zrób jeszcze takie coś W zupełnie ciemnym garażu zapal motor , niech chodzi aby nie zgasł . Przedtem zasłoń szczelnie lampy i popatrz na wszystkie przewody załonowe ( do świec) może mają przebicie ze starości ( zobaczysz taką choinkę ) iskra przeskakuje na masę , no chyba ,ze są nowe . Jeszcze raz polecam forum hondy shadow zaloguj się , przedstaw i wrzuć swój problem . Tam są mądre chłopaki Uderz do gościa o nicku Tadek !!!! możesz napisać mu , że Pavello61 dał Ci namiary Powodzenia :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rino668 Opublikowano 16 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 dzięki za informacje. zalogowałem się wczoraj i właśnie on mi podpowiedział co mam robić!. dzisiaj się biore do roboty i zobaczymy co się będzie działo... Pozdro witam ponownie, dzięki kolego rozebrałem sprzęta i się okazało że regulator napięcia grzeje się jak diabli, przez to była spalona wtyczka łącząca go z silnikem, myslę że to jego wina, chyba zże przyczyną zwarcia było coś innego ale teraz muszę wymienić ten regulator i zobaczę. Pozdrawiam a potrzebuję regulator o sygnaturze SH541A-12 ( 1.D) jeśli ktoś ma to dajcie znać jeśli ktoś wie jaki można ewentualnie inny legulator wsadzić to proszę o informacje!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rino668 Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 (edytowane) Witam wszystkich. Mam takie pytanie z lewej strony siedząc na motocyklu pod siedzeniem jest chromowany dekiel tam po sciągnięciu są dwie puszeczki jena duża z woma wiązkami czarną i białą i ta co mnie interesuje mała kostka z czerwoną zapinką CO TO JEST I ZA CO ODPOWIEDZIALNE??????????????? Bo tak jak go odpalę to poprostu duża dawka beny w poruwnaniu do powietrza a jak odepnę tą kostkę to się kompletnie nic nie dzieje?//????? JEŚLI KTOŚ WIE CO TO TAKIEGO I ZA CO ODPOWIEDZIALNE TO PROSZĘ O RADY POZDRAWIAM Edytowane 25 Lipca 2010 przez rino668 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rino668 Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 :banghead: Witam wszystkich. Mam takie pytanie z lewej strony siedząc na motocyklu pod siedzeniem jest chromowany dekiel tam po sciągnięciu są dwie puszeczki jena duża z woma wiązkami czarną i białą i ta co mnie interesuje mała kostka z czerwoną zapinką CO TO JEST I ZA CO ODPOWIEDZIALNE??????????????? Bo tak jak go odpalę to poprostu duża dawka beny w poruwnaniu do powietrza a jak odepnę tą kostkę to się kompletnie nic nie dzieje?//????? JEŚLI KTOŚ WIE CO TO TAKIEGO I ZA CO ODPOWIEDZIALNE TO PROSZĘ O RADY POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorider13 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Sprubuj przesledzic przewody do czego ida i czy nie sa uszkodzone. Gdybym byl w domu zajrzalbym do swojej. Rocznik 87 tez z USA i chociaz 1100 to elektryka powinna byc ta sama. Piszac ze nic sie nie dzieje co masz na mysli? Moto nie pali? Moze problem znika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rino668 Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 nie dawał mi to sopokoju i znalazłem ta kostka jest odpowiedzialna za rezerwe paliwa!!!................ ale nadal sprzet zachowuje się tak jakby miał za dużo paliwa a za mało powietrza, nie mam pojęcia co jest przyczyną!!........ leje na świece że aż żall Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Kolego masz do zrobienia gaźniki.Trzeba je rozebrać,sprawdzić membrany ,a po tym dobrze ustawić.Dopiero wtedy moto będzie latać jak trzeba.Zalewanie jednego gara może świadczyć o uszkodzonym lub zanieczyszczonym zaworku iglicowym. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rino668 Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Bo mam w nim puste wydechy czy to też coś ma wpływ. Bo przejechałem na nich jakieś 1000km bez żadnego problemu?!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slowik107 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Mi sabre gasła po regulacji gazników bo ustawili za niskie obroty moze spróbuj sobie je troszke podnieść lub też ja wyregulowac zawory i gaźniki może cos pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prawdziwy pies Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 zaworów nie przereguluje są hydrauliczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.