szczedl Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Witam, 2 tygodnie temu kupiłem sobie sprzęt. Jest to suzuki gsx 400 s z 86 roku. Sprzęt jest do dopieszczenia ale podoba mi się. Nie jest to ideał, widać że miał kilka przygód ale cena też nie była wygórowana a właściwie była to cena jak za simsona:) ma nakręcone ponoć 69 tysięcy z groszem. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simel Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Gratulacje, niech ci służy! masz może jakieś fotki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 więcej szczegółów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 (edytowane) No to bajer. Suzy serii GS nie są złe, ale przeważnie zakatowane. Jeśli masz zdrowy silnik to jeszcze długo polatasz, jeśli zadbasz odpowiednio. Poka foty. :biggrin: Jakbyś miał jakiś problem, wątpliwości czy pytania to wal do mnie, widzę że też z Bydzi jesteś. Pzdr. :buttrock: Edytowane 22 Czerwca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczedl Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Jak zrobię zdjęcia za jasnego to wrzucę fotki, z tego co ten kolo mówił to jest bez prawka i sprzedawał bo motorek stał więcej jak jezdził. Wersja z Niemiec ( pewnie zdławiona) do wymiany klamki, linka ssania, uszczelniacze lagów. Do regulacji wolne obroty obroty, moto po wymianie oleju i płynu hamulcowego. widać, że komuś spadł z nóżki bocznej bo na szlif nie wygląda. Moto proste. Przydałby się nowy lakier i lusterka. Ogólnie motorek jest na oryginalnych częściach made in Japan. Biegi nie wyskakują, wchodzi na obroty ładnie, dobrze "ciągnie". Chciałbym jeszcze wyregulować zawory. Wnioskowałem przed zakupem, że jeśli zrobię mu remont "pod siebie" to i tak wyjdzie mi taniej niż kupić "ideał" w którym nie wiem co jest. Nie wiem cóż więcej mogę jeszcze opisać. Wkrótce podrzucę zdjęcia ogólnie 2 tysięcy za niego nie dałem więc jak za tą cenę jest spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 SPOKO Gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.