disu Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 witam, jestem posiadaczem Kawasaki KMX 125, mam pewne pytanie: chce wsadzić do przodu koło 18" aby było takie samo jak na tyle, przeszprychuje obręcz 18" z oryginalną przednią piastą. Jakie opony byście mi proponowali? (tak chce aby to było supermoto na 18calowych kołach) na przód myślałem o 4.00/18 a z tyłu 130/70/18. Co o tym myślicie? I jeszcze jedno;p jak dokładnie rozumieć 4.00/18? że 4" ? jeśli tak to opona ma 100/18? Albo dam linka do takiej opony: Allegro.pl > klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disu Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 odświeżam temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 4.00 to rozmiar w calach to będzie ok 100/80-18 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disu Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 (edytowane) Ok dzięki, to tak jak myślałem. A co ogólnie myślicie o takich kółkach w kmx 125? Według mnie to spalanie powinno nieco zmaleć, przyśpieszenie oraz v max powinien wzrosnąć poprzez mniejszy opór niż na kostkach no oraz przyczepność powinna być o niebo lepsza. Zgodzicie się z tym? Edytowane 23 Czerwca 2010 przez disu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Jeżeli przerabiasz go na supermoto to pomyśl przynajmniej o przednim hamulcu bo seryjny nie da rady i utwardzeniem zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disu Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Utwardzenie zawieszenia to oczywiste, z przodu olej gęstszy a z tyłu amor podkręcony na maxa. Tyle w zawieszeniu chyba wystarczy, nie wiem tylko co z tym hamulcem ;/ tylni jest brzytwa lecz przedni oryginalnie słaby ;// Myślałem o jakimś zacisku Brembo i większej tarczy lecz nie tak łatwo będzie to wsadzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.