damian155 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 (edytowane) Witam. Jest mianowicie taki problem. Zapaliła mi się kontrolka oleju w zygzaku 92r. po odkręceniu manetki do ok 11-12 tys. (zaznaczam że silnik był rozgrzany). Z tego co widziałem oleju jest dość dużo ponad norme. Kupiłem już nowy filtr oleju i olej jutro będę go wymieniał. Jednak jeśli to nie pomoże to co robić? Jeszcze nie sprawdzałem ciśnienia oleju bo nie mam czym. Załamie się normalnie jeśli to panewka (a wcale jej nie słychać bo silnik chodzi normalnie bez żadnych stuków) Tylko raz go odpaliłem na parę sekund żeby sprawdzić czy kontrolka zgasła. Czy to możliwe ,że wina filtra oleju i jest poprostu niedrożny lub zapowietrzona pompa oleju? Jeśli tak to jak ją odpowietrzyć? Proszę o radę pana Piotra Dudka bo widziałem ,że bardzo dobrze ogarnia mechanikę motocyklową i w dużej ilości przypadków ma rację. Ale także i innych użytkowników forum znających temat. Edytowane 18 Czerwca 2010 przez damian155 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.