Diabolo Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Witam! Jest tutaj nowy,nazywam się Mateusz i mam 16 lat :D 4 dni temu kupiłem te Honde (2700zł bez papierów), silnik miał być w idealnym stanie. Gdy zajechałem do gościa, motor ładnie zapalił i było wszystko cacy. Od kupna mineło 4 dni i przez ten czas znalazłem pare, nieciekawych wad :( Pierwsza to to, że gdy motor jest zimny, coś stuka w okolicach głowicy (to jest taki metaliczny, nie równo mierny stukot) kiedy motor się nagrzeje przestaje. Drugą wadą jest wyciek oleju z okolic uszczelki głowicy. Ten wyciek jest tylko z tylniej strony, uszczelka głowicy i połowa cylindra tylniego, jest wilgotna, nie jest cały zalany olejem, ale widać że jest tam wilgotno ( w ramie, jest chyba stan oleju w silniku, i jest zalane dużo poza stan). Ostatnia wada polega na tym, że gdy dodam szybko dużo gazu, to motor dusi się i zaczyna gasnąć, jak przekręce tak normalnie manetką to jest ok (problem ustaje gdy moto ma 3,7tyś obrotów, wtedy jak się da do końca to idzie). Bardzo proszę was o pomoc, ja niewiem co mam zrobić, moim poprzednim motorem byłą mz etz 250, ale tam było dużo łatwiej coś zobaczyć, a tu to nic nie kumam, niewiem gdzie co jest :( Aha dodam że motor zapala bardzo ładnie, nie dymi, jest bardzo silny i zrywny, czy mogę sobie jeździć z tymi wadami? oczywiście bez żadnych wariacji? czy lepiej dać do jakiegoś mechanika? Bardzo proszę o waszą pomoc, odrazu serdecznie dziękuje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Nie napisałeś czy to jest singiel czy V-twin do pierwszego pasuje olej w ramie a do drugiego tylny cylinder. Stukanie myślę że będzie spowodowane luzem w główce korbowodu. Zbyt wysoki stan oleju w ramie nie powoduje wycieków z uszczelki głowicy taki wyciek powoduje tani zestaw uszczelek lub zerwanie gwintów głowicy, jeśli się tylko poci to jeszcze nic poważnego odtłuść i przyklej jakiś pasek na silikonie szkoda dla samego pocenia rozbierać. Ostatnia wada polega na tym, że gdy dodam szybko dużo gazu, to motor dusi się i zaczyna gasnąć, jak przekręce tak normalnie manetką to jest ok (problem ustaje gdy moto ma 3,7tyś obrotów, wtedy jak się da do końca to idzie). Przy gaźniku mechanicznym to normalne zjawisko mając taki gaźnik trzeba umiejętnie dobierać otwarcie przepustnic, można to zredukować podnosząc iglicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.